کد خبر: ۲۲۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ 08 May 2016


شهردار كرج، اختصاص زمين و ساخت مصلي و ساختمان فرمانداري، دريافت مجوز براي ساخت بيمارستاني در 15 هزار متر زمين و نظاير آن را به عنوان نمونه اي از اقدامات و برنامه هاي متعدد دانست كه شهرداري كرج در شهر فرديس به انجام رسانده است.

به گزارش ايرنا از شهرداري كرج ، علي تركاشوند گفت: اين در حالي است كه بسياري از اين اقدامات و هزينه كردها به عهده مديريت شهري نبوده است.

وي با بيان اينكه شهرداري و شوراي اسلامي شهر كرج با درك شرايط سخت دولت و محدوديت هاي بسيار زياد اعتباري آن در دوران تحريم و ظرف سال هاي اخير، براي اين همكاري ها اقدام كرده است، افزود: نگرش مديريت شهري كرج نسبت به منطقه فرديس و كرج نگرشي يكپارچه بوده و تلاش و تكليف ما توسعه منطقه تحت پوشش اين دستگاه در همه بخش ها و حوزه هاست.

وي با اذعان بر اينكه برغم اجراي اين طرح ها و انجام اقدامات مذكور، در حوزه مديريت شهري و عمراني نيز خدمات گسترده اي به اين شهر ارائه شده است، ادامه داد: از جمله آنها ساخت و تكميل پل شهداي ارتش به عنوان پل مكمل شهيد سلطاني بود تا با كاهش حجم ترافيك در منطقه، بخشي از مشكلات شهروندان و عابران اين نقطه كاسته شود.

شهردار خاطرنشان كرد: البته هم اكنون احداث پارك تندرستي و بانوان براي فرديس توسط شهرداري ايران كوچك آغاز شده است و طرح هاي متعدد ديگري در همه زمينه ها در دستور كار مديريت شهري قرار دارد.

اين مسئول، مديريت يكپارچه حوزه مديريت شهري را موجب انسجام و قوت امور دانست و تاكيد كرد: هم اكنون و با توجه به سابقه مثبت خدمات رساني شهرداري كرج به فرديس، بسياري از شهرهاي اقماري همچون محمدشهر و ماهدشت خواهان پيوستن به حدود تحت پوشش شهرداري اين شهر شده اند.

مناطق 3 و 10 شهرداري كلانشهر كرج در شهر فرديس ارايه خدمات مي كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار