کد خبر: ۲۲۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 30 April 2016


خبرگزاری فارس: دستگاه‌ها درصدی از بودجه خود را برای مناسب‌سازی معابر اختصاص دهند

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: دستگاه‌ها درصدی از بودجه خود را برای مناسب‌سازی معابر در نظر بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، داریوش بیات‌نژاد ظهر امروز در حاشیه کارگاه آموزشی استانداردسازی معابر شهری کرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه‌ها عدم مناسب بودن معابر شهری کرج برای تردد معلولان است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برای اصلاح و استانداردسازی معابرشهری نیازمند همکاری و توجه همه دستگاه‌ها هستیم لذا لازم است تا دستگاه‌ها درصدی از بودجه خود را به مناسب سازی معابر شهری اختصاص دهند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با تأکید بر اینکه باید مناسب‌سازی‌ها برای تردد معلولان و جانبازان سرعت بیشتری را به خود بگیرد افزود: براساس قانون، ادارات باید ظرف 3 سال دسترسی‌های خود را برای جانبازان و معلولان مناسب‌سازی کنند که متأسفانه تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

بیات نژاد ادامه داد: هم اکنون مهمترین مشکل معلولان برای حضور در سطح شهر، بحث ترددهایشان است لذا باید تمامی تمهیدات خود را برای رفع مشکلات این قشر بیندیشیم.

وی تصریح کرد: معلولان و جانبازان برای فعالیت‌های اجتماعی نیازمند حضور در اجتماع و تردد در سطح شهر هستند اما متأسفانه عدم استاندارد بودن معابر و نامتناسب بودن آنها مشکلات ترددی آنها را دو چندان کرده و برای این قشر مشکلات بسیار زیادی را ایجاد می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار