ضرورت نظارت بیشتر نهادهای بازرسی بر عزل و نصب‌ها
امیر منصور توده روستا که بیش از 9 سال است به عنوان مامور در فرمانداری نظرآباد حضور دارد، تاکنون دوران فرمانداری علی حدادی، سید ابراهیم کسائیان، شهریار آقایی و حجت الله صادقی را تجربه کرده است.
کد خبر: ۲۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 12 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: افراد شاغل در دستگاه های دولتی و اجرایی یا باید رابطه استخدامی مستقیم با دستگاه مربوطه داشته و یا از نهاد دیگری مامور به خدمت شده باشند.
بر اساس قانون و آئین نامه اجرايي نحوه انتقال کارمندان، افرادی که به یک دستگاه دولتی و اجرایی مامور به خدمت می‌‌شوند، حداکثر می توانند 6 ماه در این دستگاه انجام وظیفه کرده و پس از پایان این 6 ماه یا باید به اداره خود بازگشته و یا رابطه استخدامی با دستگاه جدید داشته باشند.
طبق آئین نامه فوق، ماموريت کارمندان رسمي و پيماني مشمول قانون مديريت خدمات کشوري به دستگاه هاي ديگر مشمول اين قانون با حفظ پست سازماني در دستگاه متبوع حداکثر به مدت 6 ماه با پرداخت حقوق و فوق العاده ها از اعتبار دستگاه متبوع مجاز است.
حال مدیری در شهرستان نظرآباد سال ها است به عنوان معاون فرماندار فعالیت می کند که شرایط استخدامی و رابطه کاری وی با این قانون در تعارض است.
بر اساس این گزارش، پس از روی کار آمدن دولت محمود احمدی نژاد، علی حدادی از فعالان سیاسی اصولگرا در سال 84 به سمت فرمانداری نظرآباد منصوب شد.
وی چند سال بعد و پس از دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به فرمانداری ساوجبلاغ رفت.
در زمان حضور علی حدادی، امیر منصور توده روستا از شهرداری هشتگرد با دریافت حکم ماموریت به فرمانداری نظرآباد مامور به خدمت گردید و سمت سرپرستی معاونت عمرانی فرماندار را عهده دار شد.
وی بر خلاف قانون، تمام دوره دولت محمود احمدی نژاد را در این سمت سپری کرد.
در این مدت چندین بار از سوی سازمان بازرسی کل کشور و همچنین بازرسی استانداری البرز از فرمانداری نظرآباد و نحوه جذب و به کارگیری نیروها، گزارش‌هایی تهیه شد، اما هرگز به نحوه حضور توده روستا در این فرمانداری توجه جدی نشد.
با روی کار آمدن دولت حسن روحانی، تغییراتی در سطح مدیریت استان البرز و شهرستان نظرآباد انجام گردید که یکی از نخستین تغییرات حضور شهریار آقایی در سمت فرمانداری نظرآباد بود.
شنیده‌های خبرنگار تابناک حاکی از آن است که حدود 10 جلسه فعالان اصلاح طلب و اعتدال گرای نظرآباد با شهریار آقایی فرماندار سابق نظرآباد گفتگو و مذاکره کرده و هر بار به حضور نیروهای منصوب به دولت محمود احمدی‌نژاد در دولت فعلی از جمله امیر منصور توده روستا انتقاد کردند.
عدم صدور حکم پایان ماموریت توده روستا یکی از گلایه‌های اصلی فعالان سیاسی نظرآباد از شهریار آقایی بود و شاید همین انتقادها عامل تغییر وی پس از 11 ماه شده است.
فرماندار سابق نظرآباد در این جلسات تاکید داشت که تغییراتی در این سطح باید به صورت گام به گام انجام شود، تا در روند خدمت رسانی خللی وارد نگردد.
وی در زمان حضور خود در فرمانداری نظرآباد، معاون سیاسی و همچنین بخشداران مرکزی و تنکمان از توابع نظرآباد را تغییر داده بود و به همین دلیل برای ادامه جابه جایی  مدیران، نیاز به زمان بیشتری داشت.
پس از عزل ناگهانی شهریار آقایی و حضور حجت الله صادقی به عنوان فرماندار نظرآباد در مهر ماه 93، مجددا شایعاتی مبنی بر تغییر توده روستا به گوش رسید، اما با گذشت 7 ماه از حضور فرماندار جدید، هنوز این اتفاق نیافتاده است.
امیر منصور توده روستا که بیش از 9 سال است به عنوان مامور به خدمت در فرمانداری نظرآباد حضور دارد، تاکنون دوران فرمانداری علی حدادی، سید ابراهیم کسائیان، شهریار آقایی و حجت الله صادقی را تجربه کرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
اهداف دولت تدبیر و امید زمانی محقق می شود که از مدیران همسو و همفکر استفاده شود، نه مدیرانی که به فکر احیای دولت گذشته هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
چرا نظرات مردم را نمگذارید
مدیر پایگاه این پیام نیز با ای پی 5.237.79.60 ارسال شده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
چرا نظرات مردم را نمگذارید جاهای به ضرر نگارنده هست در جای دیگر افشا میکنیم
مدیر پایگاه علت عدم انتشار نظرات این است که اکثر پیام ها از یک خط اینترنت و یک ای پی مشخص ارسال شده و نشان دهنده این است که یک نفر همه پیام را ارسال می کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
یه نفر سالم کار میکنه ظاهرا به با میل اقایان نیست چون با ج به هیچ کس نمیده خسته نباشی بسیجی با خدا باش خدا همه چیز را میدانه وخود اقایان بزار برزسی کنند که حضور شما قانونی است و با قانون اشاره شده شما استخدام نشدی
مدیر پایگاه این پیام نیز با ای پی 5.237.79.60 ارسال شده است.
یداله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
چهار فرماندار ذکر شده که دو به دو از احزاب مختلف هستند یا به اندازه شما قانون بلد نبودن یا کارآمد بودن را ترجیح دادند.اگر موضوع اول را در نظر بگیریم که توهین به فرمانداران بوده که دور از انتظار است چون دو فرماندار اخیر از انتصابات دولت تدبیر است.پس توانایی و کارآمد بودن در نظر گرفته شده است که نشانه های تدبیر است.اگر جایگزین توانمند تر در چنته داشتند مطمئن باشید منتظر نمی ماندند تا قانون را ازقانون گریزان بشنوند
مدیر پایگاه این پیام نیز با ای پی 5.237.79.60 ارسال شده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
از تابناک به دلیل انتشار واقعیت تشکر می کنیم. در این گزارش به حضور یک نفر به صورت مامور به خدمت و به مدت 9 سال در سمت معاون فرمانداری اشاره شده، اما موافقان این مدیر برای منحرف کردن ذهن مردم مسائل دیگری از جمله خلاقیت و توانمندی این فرد را مطرح می کنند. این موارد نشان می دهد که خبر صحت دارد و با مطالعه نظرات مطمئن شدیم که چنین مدیری وجود دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
بر فرض این آقا مدیر توانمندی بوده که انشا الله همین طور است، اما آیا حضور 9 ساله در یک سمت با دموکراسی، چرخش مدیریت ها و استفاده از جوانان منافات ندارد؟؟؟
اکبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
سلام.از اینکه به موضوعات شهرستان ما میپردازید تشکر میکنیم. اولا طبق قانون که بارها به کلیه دستگاههای اجرایی ابلاغ شده حداکثر زمان ماموریت از شهرداریها به دستگاهای دولتی ۶ماه میباشد.شهرداریها دستگاه غیر دولتی هستند.حدود اختیارات سرپرست محدود است و متاسفانه در آشفته بازار کسی به این مهم توجه نکرده و تخلف محرز است که سازمان بازرسی استان باید به وظیفه‌ى قانونی اش عمل نماید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
طرف 9 سال است که برخلاف قوانین کشور مدیریت می کند و حالا که رسانه های هوشیار و انقلابی و شجاعی مانند تابناک گزارش آن را منتشر کرده اند، دوستان این آقا به تابناک حمله می کنند. هر دم از این نظرآباد خبری می رسد د د د د
یک شهروند نظرآبادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
با تشکر از تابناک . لطفا به گزارش خود این موضوع را هم اضافه بفرمایید که ایشان 9 سال است معاونت عمرانی فرمانداری که سمتی حساس و مهم است را با یک حکم سرپرستی اداره میکنند.
آقایان بازرسی لطفا به این پرسش پاسخ دهند که آیا سرپرستی بودن یک معاونت آنهم به مدت 9 سال قانونی است؟؟؟ اگر قانونی است بفرمایند و ما هم مطلع باشیم. ما که شنیدم یک هیئت ورزشی را نمی توان بیش از 6 ماه با حکم سرپرستی اداره کرد.
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
مدیریت توانمند!!! من از پرسنل فرمانداری هستم .... بد نیست سری به پمانکاران بنیاد مسکن و راه و شهر سازی هم بزنید!
مدیر پایگاه بخش های از این پیام به دلیل اینکه حاوی مطالب توهین آمیز بود، توسط مدیریت تابناک البرز حذف شده است. همچنین موضوعات مروبط به پیمانکاران نیز در دست بررسی است و گزارش آن در آینده نزدیک منتشر می شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
بالاخره برای حذف یک نفر راه های هست که این شیوه تابناک هم یکی از آن را ها برای حذف مدیر بسیجی و حزب اللهی است خورشید پشت ابر نمی‌ماند حتما این برادر. در مصاحبه ای که تابناک اشاره نمودند پاسخ لازم و قانونی را می دهند مدیریت محترم تابناک نیز لطفا بررسی نمایند تهیه کننده خبر قبلا کجا بوده و چرا تا امروز گزارش تهیه نکرده تهمت افترا کنندگان بایستند خدا پاسخگو باشند چون واقعا موارد اشاره برازنده این عزیز نیست همه از سلامت ایشان اطلاع دارند اگر قرار بر حذف دارید شیوه جوانمردانه پیشه کنید
مدیر پایگاه این پیام نیز مانند دیگر پیام های حمایتی از امیر منصور توده روستا از یک ای پی مشخص و ثابت یعنی 5.237.79.60 ارسال شده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
واقعا ممکن یک نفر در این کشور و در نزدیکی پایتخت 9 سال از شهرداری به فرمانداری مامور به خدمت باشد و معاونت مهمی چون معاونت عمرانی را با حکم سرپرستی اداره کند؟؟؟؟ چرا بازرسی استانداری تاکنون اقدام نکرده است؟؟؟
مجتبی ساسانی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
با سلام
این چندمین بار است که این مطلب را به انحای مختلف نوشته اید انگار تمام مشکلتان شهرستان به گردن این بنده خداست این که مشار الیه مامور است ایراد شکلی است که شما دست اویز کرده اید آنچه الحمد الله از کارنامه ایشان بجای مانده صداقت و درستیست همان نکته ای که هیچ جایی برای شما باقی نگذاشته .....دوست گرامی جناب آقای ............حال شما بواسطه اشتغال ......تان در فرمانداری با ایشان مشکل دارید چرا شلوغش کردی که شهر را آب برده . ثانیا چه کسی گفته با تغییر دولت همه متصدیان مشاغل دولتی باید عوض شوند جناب آقای فرهادی استاندار البرز دولت احمدی نژاد و فرماندار تهران مگر جابجا شد جناب آقای صادقی فرماندار عزیز طبق شنیده ها در دولت قبل نیز دارای سمت بوده خواهش می کنم شما و دوستانتان همانهایی که خط و خطوط بهتان می دهند دست از سیاه نمایی بردارید خدا شاهد است بنده هیچ ارتباطی با آقای توده روستا ندارم وای در 8 سال گذشته که بعنوان ذیحساب در 5 روستا فعالیت می کردم شاهد فعالیتها و پیگیریهای این عزیز بوده ام آقای توده روستا کارشناس مدبر و با صلاحیت اصالتا نظرآبادیست و منشا خدمات ارنده ای برای این شهرستان بوده است امیدوارم این پیام را به بهانه های واهی سانسور نکنید اگر واقعا هدف اطلاع رسانی و آگاه سازی افکار را دارید بروید در مورد تخلفات مالی ، اخلاقی و... یک مسئول البته دستهای پشت پرده نیز از آن حمایت می کنند تحقیق و بررسی بفرمائید و افشا نمایید
مدیر پایگاه 1 نقطه چین های پیام فوق مربوط به خود نویسنده است و تابناک هیچ بخشی از این پیام را حذف نکرده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
من نمی دانم آقایان چرا به هراس افتاده و مدام می گویند این مدیر توانمند است. گزارش تابناک فقط یک سوال مطرح کرده و این است که آیا حضور 9 ساله یک نفر به عنوان مامور به خدمت از شهرداری به فرمانداری قانونی است و آیا می توان معاونت عمرانی یک فرمانداری را به مدت 9 سال با سرپرستی اداره کرد؟؟ اصلا این مدیر یکی از توانمندترین مدیران تمام تاریخ است . آیا باز هم می توان گفت که حضورش در فرمانداری قانونی است؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
نهادهای نظارتی و بازرسی باید به وظیفه خود عمل کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
از دولت محترم می خواهیم نظارت ویزه به این شهرستان داشته باشد. به ویژه نظارت به عملکرد شهرداری نظرآباد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار