قیمت‌هایی که کسی ندید
این جلسات و دستورات، مانع از افزایش قیمت انواع میوه از جمله پرتغال نشد و قیمت پرتغال به صورت لجام گسیخته ای افزایش یافت و حتی صحبت از 10000 تومان نیز به میان آمده است.
کد خبر: ۱۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴ 05 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: طی ایام تعطیلات و نوروز سال جاری، بسیاری از شهروندان از افزایش قیمت میوه به ویژه پرتغال گلایه داشتند.
این افزایش قیمت حتی اعتراض سید حمید طهایی استاندار البرز را به دنبال داشت و چندین جلسه کاری برای تثبت و کاهش قیمت پرتغال در استان البرز برگزار شد.
این جلسات و دستورات، مانع از افزایش قیمت انواع میوه از جمله پرتغال نشد و قیمت پرتغال به صورت لجام گسیخته ای افزایش یافت و حتی برخی از واحدها این میوه را با قیمت هر کیلو 8000 عرضه کرده و صحبت از 10000 تومان نیز به میان آمده است.
با این وجود امروز مدیر تعاون روستایی استان البرز از توزیع دو هزار و 252 تن سیب و پرتقال در جایگاه های دولتی توزیع میوه شب عید در سطح استان خبر داده و گفته است: این میزان شامل یک هزار و 500 تن پرتقال و 752 تن سیب درختی با قیمت مصوب توزیع شد.
وی بیان داشت: 200 جایگاه ثابت و سیار در سطح استان البرز میوه شب عید را توزیع کردند.
شمس گفت: در شهرستان کرج 72 جایگاه ثابت و 29 جایگاه سیار، در نظرآباد 21 جایگاه ثابت و شش جایگاه سیار، در ساوجبلاغ 65 جایگاه ثابت و شش جایگاه سیار و در شهرستان طالقان یک جایگاه ثابت و یک جایگاه سیاربه توزیع میوه شب عید پرداختند.
وی یادآور شد: پرتقال تامسون هر کیلوگرم به قیمت 30 هزار ریال، پرتقال والنسیا به قیمت 34 هزار ریال و سیب درختی به قیمت 25 هزار ریال به فروش رفت.
این قیمت ها در حالی بیان می شود که اکثر مردم استان البرز میوه شب عید چند برابر گران تر تهیه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار