کد خبر: ۱۸۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 21 February 2016

فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: تمام تبلیغات غیر قانونی کاندیداها در سطح شهرستان کرج جمع‌آوری و امحا شد.

محمدتقی ایرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: متاسفانه در سطح شهرستان کرج شاهد بودیم که برخی از کاندیداها بدون توجه به قوانین صریح انتخابات در کشور، بیش از حجم قانونی بنرهایی را در سطح شهر نصب کردند.

وی افزود: با توجه به قوانین صریح که در اختیار همگان قرار دارد، کمیته امحای ستاد انتخابات در کرج فعال شد و شب گذشته تمام تبلیغاتی که خارج از چارچوب‌های قانونی بود از سطح شهر جمع‌آوری و نابود شد.

فرماندار کرج با اظهار تعجب از انجام این رفتارهای غیر قانونی گفت: مردم باید عملکرد کاندیداها را مدنظر داشته باشند و بدانند کسانی که در زمان تبلیغات به قانون پایبند نیستند، نمی‌توانند در مجلس به وظایف خود که یک نهاد قانونگذاری است، به درستی عمل کنند.

ایرانی تاکید کرد: به طور قطع هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان کرج به وظائف خود عمل کرده و با هرگونه رفتار خارج از قانون با جدیت برخورد خواهد کرد.

وی افزود: وظایفی که بر عهده فرمانداری‌ها و هیئت‌های اجرایی قرار دارد در ایام برگزاری انتخابات با جدیت دنبال کرده و اجازه نمی‌دهیم که مسیر انتخابات به انحراف کشانده شود.

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج بیان داشت: از کاندیداها، ستادهای انتخاباتی نامزدها و هواداران آنها می‌خواهیم که قانون انتخابات را مطالعه و به آن عمل کنند.

ایرانی تاکید کرد: ستاد انتخابات شهرستان کرج و هیئت‌های اجرایی و نظارت به وظائف خود آگاه بوده و به طور قطع در کمترین زمان با رفتارهای خارج از چارچوب‌های قانونی برخورد خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار