مربیان سایپا و ملوان پس از بازی چه گفتند
باخت به ذوب‌آهن قبل از شروع تعطیلات از نظر روحی روی ما تاثیر گذاشت و سایه آن شکست روی این بازی احساس می‌ شد. به همین دلیل بود که بازی را با تردید شروع کردیم.
کد خبر: ۱۸۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵ 03 April 2015
بالاخره بعد از 8 هفته نوار نباختن ملوان جلوی سایپا پاره شد و این تیم در کرج مغلوب شد.
فیروز کریمی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از این باخت گفت: در مجموع بازی خوبی را از دوتیم ندیدیم و هر دو تیم ارائه گر فوتبال زیبا نبودند و به نظرم این دیدار بی ریخت ترین بازی لیگ‌برتر بود. ولی در کل سایپا بهتر بازی کرد، مخصوصا اوایل بازی و در نهایت اگر قرار بود تیمی برنده باشد، سایپا لایق تر بود.
او در مورد اینکه چرا دو تیم ارائه گر فوتبال زیبا نبودند ادامه داد: تعطیلی روی بازی های لیگ تاثیر گذاشته و ما از فرم خودمان خارج شده ایم. همچنین به قول داور چهارم بازی فصل بهار روی بازیکنان تاثیرگذاشته و آنها را بی حال کرده است.
سرمربی ملوان در پاسخ به اینکه آیا این باخت در ادامه روی روند خوب ملوان تاثیر می‌ گذارد یا خیر گفت: فوتبال بالا و پایین دارد. امیدوارم که تیم ما به شکل قبلی اش برگردد.
مجید جلالی سرمربی سایپا نیز در این مصاحبه ابتدا به دلیل درگذشت دو خبرنگار ایرانی در سانحه هوایی به سایر خبرنگاران تسلیت و سپس سال نو را تبریک گفت.
وی در مورد پیروزی برابر ملوان نیز گفت: باخت به ذوب‌آهن قبل از شروع تعطیلات از نظر روحی روی ما تاثیر گذاشت و سایه آن شکست روی این بازی احساس می‌ شد. به همین دلیل بود که بازی را با تردید شروع کردیم اما تعویض های ما در دقایق پایانی بازی جواب داد و بازیکنان تعویضی موثر ظاهر شدند و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز کامل را بگیریم و جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم.
او در مورد تاثیر تعطیلات روی بازی ها ادامه داد: این تعطیلات به نوعی بود که انگار لیگ را مجدد شروع کرده ایم و قطعا زمان می‌ برد تا دوباره به همان شکل سابقه برگردیم و خوب شویم. البته نکته مثبت رسیدن مصدومانمان بود که در ادامه می‌ تواند شرایط را برای ما بهتر رقم بزند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار