کد خبر: ۱۷۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۸ 07 April 2016

فرماندار کرج گفت: همه ما مجریان انتخابات زیر ذره‌بین قضاوت مردم هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرج، محمدتقی ایرانی اظهار کرد: کلیه نیروهای اجرایی فعال در ستاد انتخابات نسبت به شرح وظایف و تکالیف خود مسئول هستند و در صورت هر گونه تخلف از قوانین انتخاباتی مراتب از مجراهای قانونی پیگیری می‌شود.

وی ضمن تاکید بر ضرورت آموزش موضوعات حقوقی مرتبط با قانون انتخابات در کنار آموزش‌های اجرایی به مجریان انتخابات، تاکید کرد: مقدمات برگزاری انتخابات توسط ستاد انتخابات شهرستان کرج فراهم شده و 662 شعبه با بیش از 14 هزار نیروی برگزارکننده انتخابات آمادگی کامل دارند.

فرماندار کرج افزود: کلیه کسانی که در شعب اخذ رای مسئولیت اجرایی دارند، باید آموزش‌های لازم را ببینند و نسبت به شرح وظایف خود توجیه باشند، چرا که مجریان انتخابات باید بدانند در صورت تخلف از شرح وظایف نسبت به وجود آمدن هرگونه خلل در اجرای انتخابات مسئولند و باید در مقابل قانون پاسخگو باشند.

ایرانی ادامه داد: ما در این دوره از انتخابات شاخص‌هایی را برای اعضای صندوق، نماینده فرماندار و عوامل اجرایی تعریف کرده‌ایم که مهمترین آن امانتداری و قانونمندی است.

وی گفت: ما در ستاد انتخاباتی شهرستان کرج، به صورت جدی موضوع تخلف مجریان انتخاباتی را پیگیری خواهیم کرد، چرا که هر گونه اهمال در برگزاری انتخابات سالم و قانونمند، زیرپا گذاشتن حق الناس و آرمان‌های نظام است و هیچ یک از مجریان انتخابات نباید حتی به دلیل عدم آگاهی از قوانین، موجب به وجود آمدن اختلال در برگزاری انتخاباتی سالم و بی شائبه شوند.

ایرانی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز را با آمادگی کامل و رعایت امانتداری و بیطرفی برگزار خواهد کرد و همه عوامل اجرایی باید متعهد به منشور انتخابات باشند.

ایرانی افزود: همه ما مجریان انتخابات زیر ذره‌بین قضاوت مردم هستیم و باید طوری رفتار کنیم که با برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند، سربلند از این آزمون بیرون بیاییم.

وی ابراز امیدواری کرد که در 7 اسفند ماه هم از سوی داوطلبین وهم با مشارکت حداکثری،انتخاباتی سالم برگزار گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار