کد خبر: ۱۷۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 02 February 2016


فرماندار کرج گفت: انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جوان ضروری است.

محمد تقی ایرانی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهارکرد:12 بهمن ماه 1357 روزی است که امام خمینی (ره) پس از 15 سال تبعید به وطن بازگشتند و فروپاشی نظام خودکامه شاهنشاهی را به ملت ایران نوید دادند.

وی خاطرنشان کرد: استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی درایران نتیجه رهنمودهای معمار کبیر انقلاب و مجاهدت و تلاش ملت غیور ایران است.

ایرانی ادامه داد: مردم نباید فراموش کنند که آرامش و آسایش امروز خود را مدیون شهدای انقلاب و کسانی هستند که ازجان خود گذشتند تا دشمن نتواند ذره‌ای خاک وطن را تسخیر کند.

این مسئول توضیح داد: مردم باید قدر داشته‌های خود را بدانند و با حرکت در مسیر ولایت فقیه پایه‌های نظام را بیش از گذشته مستحکم کنند.

وی ادامه داد: آنچه دربهمن ماه سال 57 گذشت نباید از حافظه تاریخی ملت ایران پاک شود و ازطریق برنامه‌ها و طرح‌های مختلف باید به مردم یادآوری شود.

فرماندار کرج دربخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع برجام و شکسته شدن تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: پیروزی تیم مذاکره کننده دربرجام شیرینی جشن انقلاب را برای ملت ایران دوچندان کرده است.

وی اضافه کرد: امسال جشن انقلاب با جشن شکسته شدن تحریم‌ها همزمان شده که همین امرنشاط و شادمانی زیادی به جامعه بخشیده است.

فرماندار کرج گفت: پس از شکستن تحریم‌ها، مسئولین و مردم باید با تکیه برسیاست‌های اقتصاد مقاومتی برای تسریع در روند توسعه همه جانبه کشور تلاش کنند.

وی در پایان اظهارکرد: درست است که در شرایط فعلی کشور با مشکلاتی چون بیکاری، تورم و رکود مواجه است ولی بدون شک اگر مردم و مسئولین کنار هم باشند درآینده‌ای نزدیک برای این مشکلات راه حل مناسبی پیدا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار