شهردار محمدشهر خبر داد
شهردار محمدشهر گفت: تمام امکانات شهری در این منطقه برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم‌های دهه مبارک فجر بسیج شده است.
کد خبر: ۱۶۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 25 January 2016
محمدرضا ناصرخاکی اظهار داشت: مهمترین برگ تاریخ حداقل 300 ساله ایران اسلام، پیروزی شکوهمند انقلاب در 22 بهمن 57 است.
وی افزود: انقلاب اسلامی سرنوشت ملت ایران را به طور کامل تغییر داده و ایران ما را از کشوری تحت سلطه استکبار و حاکمیت یک رژیم استبدادی و ظالمانه به کشور و ملتی مستقل، آزادی‌خواه، با عزت و سربلند تبدیل کرد.
این مسئول افزود: با توجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن سالگرد پیروزی غرور آفرین انقلاب اسلامی هستیم، باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای انتقال پیام انقلاب به نسل جوان استفاده کنیم.
ناصرخاکی افزود: در همین راستا نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم‌های دهه مبارک فجر روز گذشته در دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین الهی امام جمعه محمدشهر برگزار و در این جلسه تاکید کردیم که تمام امکانات و ظرفیت‌ها مدیریت شهری در این منطقه برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم‌های دهه مبارک فجر بسیج شده است.
وی بیان داشت: در این جلسه اعلام کردیم که آمادگی برگزاری مراسم‌های فرهنگی متعدد و متنوع و با کیفیت غنی را داریم تا بتوانیم گامی هر چند کوچک در انتقال پیام اصلی اسلام و انقلاب و ولایت به نسل جوان برداریم.
شهردار محمدشهر افزود: در کنار حضور و مشارکت در اجرای برنامه‌های ستاد دهه فجر در این منطقه، شهرداری محمدشهر ویژه‌ برنامه‌هایی نیز به صورت مستقل برگزار می‌کند.
ناصرخاکی گفت: این برنامه‌ها بیشتر با محوریت فرهنگی بوده و تلاش می‌کنیم بیش از گذشته در این راه مشارکت داشته باشیم.
وی ادامه داد: فراهم‌سازی امکانات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نیز از جمله دیگر وظایفی است که بر عهده خود می‌دانیم و تمام تلاش خود را در این راه انجام خواهیم داد.
ناصرخاکی در پایان گفت: جهانیان باید بدانند که ملت ولایی و انقلابی ایران اسلامی با گذشت بیش از 3 دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بهمن 57، همچنان حامی انقلاب و ولایت بوده و تا تحقق کامل اهداف این انقلاب دست از حرکت در مسیر ولایت بر نخواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار