کد خبر: ۱۶۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱ 11 January 2016
فرماندار کرج با اشاره به رصد کامل مسئولان بر فعالیت کاندیداهای انتخابات گفت: کاندیداهایی که زودتر از موعد تعیین شده اقدام به تبلیغات کنند شناسایی و با آنان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدتقی ایرانی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش کرج اظهار داشت: تمامی نامزدهای انتخاباتی باید به قانون احترام گذاشته و با رعایت قانون نظم برگزاری انتخابات را حفظ کنند.

وی تأکید کرد: در این راستا تمامی فعالیت‌های کاندیداها به صورت دقیق رصد می‌شود و با متخلفان در این زمینه برخورد می‌شود.

فرماندار شهرستان کرج با اشاره به اینکه از مجموع 231 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه 211 نفر تایید صلاحیت شدند، بیان داشت: استفاده از امکانات دولتی نیز برای تبلیغات ممنوع است.

ایرانی در بخشی دیگر از سخنان خود به شعب اخذ رأی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده طی روزهای آتی تعداد شعب اخذ رأی در این شهرستان از سوی هیئت اجرایی مشخص می‌شود.

فرماندار شهرستان کرج در ادامه سخنان خود بر نقش مردم در برگزاری انتخاباتی باشکوه اشاره کرد و افزود: حضور پررنگ مردم در انتخابات آتی می‌تواند نشاط سیاسی را در کشور ارتقا دهد.

ایرانی همچنین به نقش آموزش و پرورش در برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش می‌تواند با در اختیار قرار دادن فضای مدارس، برای استقرار شعب اخذ رای ما را در برگزاری انتخابات یاری دهد.

فرماندار کرج خاطرنشان کرد: همچنین در شعب اخذ رأی از نیروهای آموزش و پرورش نیز استفاده خواهد شد.

به گفته وی بر اساس تمهیدات اندیشیده شده از 6 هزار نیروی آموزش و پرورش در این امر استفاده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار