کد خبر: ۱۵۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 05 January 2016


فرماندار کرج، با اشاره به اعلام نتیجه بررسی داوطلبان مجلس دهم، گفت: ما بر اساس وظیفه قانونی، تمام تلاشمان بر رعایت قانون بوده و اکنون از کاندیداها انتظار داریم مطابق قانون و با رعایت اخلاق عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از فرمانداری ویژه کرج، محمد تقی ایرانی افزود: پس از وصول استعلام‌ها از سوی مراجع چهارگانه، مسئولیت رسیدگی قانونی به صلاحیت‌ها توسط هیئت اجرایی انجام گرفت و در موعد مقرر، صبح امروز سه شنبه نتایج بررسی صلاحیت‌های داوطلبین دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

وی افزود: انتظار همه داوطلبان از هیئت اجرایی اجرای صحیح قانون بود که در اغلب رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی این انتظار از سوی آنها اعلام می‌شد.

ایرانی اضافه کرد: خوشبختانه با بررسی صلاحیت‌ها توسط هیئت اجرایی بر اساس قانون، امروز ما به وظیفه قانونی خودمان عمل کرده‌ایم و توانسته‌ایم این انتظار را برآورده سازیم.

فرماندار کرج تصریح کرد: اکنون بنده به عنوان رئیس هیئت اجرایی حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا از تمامی کاندیداها که در این مرحله تایید صلاحیت شده‌اند، این است که بر اساس قانون عمل کرده از دروغ، تهمت، افترا، جوسازی و التهاب تصنعی در جامعه که خلاف قانون است خودداری نموده و سعی کنند با رعایت قانون و اخلاق و حرکت در چارچوب اعتقاد دینی ازحریم فرهنگ و اخلاق دور نشده و قانونی عمل کنند‌.

وی افزود: هر گونه عمل بر خلاف قانون، در هر مرحله مورد بررسی هیئت نظارت خواهد بود.

فرماندار کرج در پایان همه داوطلبان را به رعایت قانون دعوت کرد و گفت: از همه داوطلبان انتظار می‌رود با حرکت در چارچوب قانون، شرع و اخلاق و به دور التهاب، افترا و هتک حرمت نسبت به دیگران مقدمه برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند با مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار