شهردار محمدشهر:
شهردار محمدشهر از تشکیل کمیته شناسایی ظرفیت‌های مدیریت شهری در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۵۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 05 January 2016
محمدرضا ناصرخاکی اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلات و نیازهای کشور در حوزه اقتصادی است و برای برون‌رفت از این شرایط، باید همه دستگاه‌ها و نهادها در حوزه اختیارات و مسئولیت خود، با عزم جهادی وارد میدان شده و برای رفع مشکلات تلاش کنند.

وی با اشاره به هدایت‌ها و رهنمودهای مقام عظمای ولایت در این بخش گفت: معظم‌له با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تمام بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف کشور و مدیران را موظف به اجرا و پیگیری این سیاست‌ها کرده‌اند.

شهردار محمدشهر گفت: در همین راستا برنامه‌ریزی‌ ویژه‌ای در مدیریت شهری محمدشهر برای تحقق منویات مقام عظمای ولایت و اجرا و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی انجام شده است.

ناصرخاکی با اشاره به اینکه دستیابی به توسعه اقتصادی و رفع مشکلات و کاستی‌های این بخش نیازمند وجود زیرساخت‌های لازم است، گفت: برای تامین این زیرساخت‌ها، شهرداری‌ها وظائف مهمی بر عهده دارند و به همین خاطر در شهرداری محمدشهر به دلیل اهمیت و جایگاهی که این منطقه در استان البرز دارد، کمیته‌ای با هدف شناسایی امکانات و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منطقه در شهرداری محمدشهر تشکیل شده است.

وی افزود: وظیفه این کمیته شناسایی ظرفیت‌های مغفول مانده و ظرفیت‌های رها شده در محمدشهر است و پس از شناسایی امکانات موجود، می‌توان برنامه‌ریزی علمی، دقیق و کارشناسی برای توسعه و بهره‌وری مناسب از ظرفیت‌های موجود را داشته باشیم.

شهردار محمدشهر با تاکید بر اینکه هیچ برنامه‌ریزی بدون داشتن اطلاعات و آمار جامع و کامل به نتیجه نمی‌رسد، گفت: با دست‌یابی به آمارهای مورد نیاز، تیمی متخصص که دارای دانش روز هستند، برای بهره‌وری مناسب از ظرفیت‌های موجود به کار گرفته خواهند شد.

ناصرخاکی ادامه داد: همچنین تمرکز اصلی ما توسعه زیرساخت‌های خدماتی و مدیریت شهری با محوریت طرح‌های عمرانی است تا بتوانیم در راستای توسعه اقتصادی محمدشهر و حتی استان البرز گام‌های مهمی برداریم و در این زمینه نیز برنامه‌ریزی ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار