کد خبر: ۱۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۹ 17 March 2015
معاون مرکز فوریت های پزشکی استان البرز از وقوع دو تصادف زنجیره ای در آزادراه کرج - قزوین و مصدوم و زخمی شدن ۱۶ نفر خبر داد.
آرش رحمتی با اشاره به دو تصادف زنجیره ای صبح امروز دوشنبه در آزادراه کرج – قزوین گفت: در تصادف نخست که ساعت ۵:۳۰ صبح امروز در این شمالی آزادراه بین ۱۵ خودروی سواری در محدوده شهرستان ساوجبلاغ رخ داد ۱۱ نفر مصدوم شدند که دو نفر سرپایی درمان و ۹ نفر به بیمارستان های امام حسن مجتبی (ع) و امام جعفر صادق (ع) اعزام شدند.
 وی گفت: این تصادف منجر به ایجاد ترافیک در آزادراه شد که با حضور نیروهای انتظامی و امدادی رکت خودروهای در مسیر روان شد.
 معاون مرکز فوریت های پزشکی استان البرز همچنین از وقوع حادثه تصادف زنجیره ای دیگری در ساعت ۵:۴۱ صبح دوشنبه در همین آزادراه خبر داد.
 وی در این باره توضیح داد: این حادثه در لاین شمالی آزادراه کرج – قزوین در محدوده پل حصارک بین هشت دستگاه خودرو سواری روی داد که منجر به مصدوم شدن پنج نفر از سرنشینان خودروها شد.
 به گفته رحمتی چهار زن و یک مرد مصدوم این حادثه توسط نیروهای امدادی مرز فوریت های پزشکی به صورت سرپایی در محل مداوا شدند.
 معاون مرکز فوریت های پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه علت این تصادفات در دست بررسی است، افزود: برای تسهیل و روان سازی ترافیک آزادراه، خودروهای تصادفی به حاشیه آزدراه انتقال داده شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار