قرار داد ساخت بیمارستان فوق تخصصی فرودگاه بین المللی پیام منعقد شد

قرار داد ساخت بیمارستان فوق تخصصی و مجموعه واحدهای اقامتی ، پذیرایی و تجاری در قالب شهرک سبز در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام مستقر در استان البرز منعقد شد.
کد خبر: ۱۱۶۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵ 25 May 2024

به گزارش «تابناک البرز» این قرارداد با هدف استقرار مجموعه ای از واحدهای درمانی ، صنعتی، صنفی(توزیعی و خدماتی)، دارای فعالیت های اقتصادی، تولیدی، فرهنگی، آموزشی، خدماتی و سایر فعالیت ها مطابق با سیاست ها و مقررات مناطق ویژه اقتصادی و در چارچوب طرح جامع و کالبدی مصوب منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و با رعایت ماده(۲۲) قانون تشکیل و اداره مناطق ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۸۴ و سایر مقررات جاری کشور، فی مابین شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات پیام و شرکت اتحادیه تعاونی های عمرانی شهرستان تهران، منعقد شده است.
احداث واحدهای اقامتی موقت و اقتصادی هوشمند در قالب شهرک سبز به همراه مجموعه‌های تجاری، خدماتی و فضای عمومی با اولویت انتفاع کارگران و کارکنان شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام از مهمترین مفاد این قرارداد است.
احداث و بهره‌برداری هتل، اقامتگاه، بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی، درمانگاه و ساختمان اداری از مفاد قراردادهای بین این منطقه و اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهرستان تهران است.

اکنون حدود ۳۰۰ واحد تولیدی و صنعتی با محوریت دانش بنیان ها در کنار فرودگاه بین المللی پیام فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار