نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس گفت: پیگیر مطالبه جدی فرهنگیان و حفظ جایگاه و شأن معلمان در مجلس هستیم.
کد خبر: ۱۱۶۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷ 02 May 2024

به گزارش «تابناک البرز» علی حدادی گفت: سالروز شهادت شهید مطهری که عمر شریف خود را صرف مبارزه جدی با انحرافات فکری کردند را گرامی‎ می‌دارم و حقیقتاً مکتب و فکر شهید مطهری ماندگار هست و خواهد بود.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس ادامه داد: سالروز شهید مطهری را به نام بزرگ و ارزشمند معلم نامگذاری کردند که بنده به عنوان خادم کوچک شما به محضر معلمان پرتلاش و اساتید بزرگوار تبریک عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه معلمان گل سرسبد هستند، افزود: معلمان پرتلاش، با دلسوزی کامل و لازم مسئولیت تعلیم و تربیت آینده‌سازان که دانش‌آموزان هستند، را برعهده دارند.

حدادی تصریح کرد: تعلیم و تربیت رسالت مهم معلمان است که مسئولیت بسیار سنگین و خطیری در عصر کنونی با توجه به هجمه‌های دشمن می‌باشد.

نماینده مردم طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در ارتباط با آموزش و پرورش فکری اساسی انجام گیرد و در بخش معیشت فرهنگیان، موضوع رتبه‌بندی معلمان در مجلس یازدهم به تصویب رسید و ما مصمم به اجرای کامل این مصوبه هستیم.

وی ادامه داد: معلمان ۳۰ سال برای امر تعلیم و تربیت نسل آینده کشور تلاش می‌کنند و باید پاداش این ۳۰ سال خدمت به موقع پرداخت شود.

حدادی افزود: متأسفانه تأخیر در پرداخت به موقع معلمان که واقعاً دلسوزان جامعه هستند که در راستای ارتقای شأن و منزلت آموزگاران باید فکری اساسی انجام شود و این وظیفه دولت مردان است که ما از وزیر محترم آموزش و پرورش به مراتب مطالبه کرده‌ایم و اکنون هم مطالبه می‌کنیم.

نماینده مردم چهارباغ در پایان اظهار داشت: تعیین و تکلیف افرادی که در آموزش و پرورش تحت عناوین مختلف نهضت سوادآموزی، پیش دبستانی، حق التدریسی و... مشغول به فعالیت و دلسوز رشد علمی دانش‌آموزان هستند، باید به صورت جدی پیگیری شود و من از زحمات جامعه آموزگاری کشور تشکر می‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار