مردم البرز در انتخابات حضور باشکوهی خواهند داشت

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: کسبه با حس نوع دوستی و احساس مسئولیت ویژه‌ای در برهه‌های حساس، کنار مردم قرار می‌گیرند و می‌دانند که شرکت پرشور در انتخابات نیز حمایت از خواست و اراده مردم است.
کد خبر: ۱۱۵۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴ 21 February 2024

به گزارش «تابناک البرز» مجتبی عبداللهی در نشست با اصناف و اتحادیه‌های استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: اصناف و بازاریان نقش بسیار مهمی را در پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی ایفا کرده اند و اگر حمایت، حضور و اراده اصناف و کسبه در ادوار مختلف انقلاب نبود؛ اکنون در چنین جایگاهی نبودیم.

وی ادامه داد: بر این اساس بازاریان و کسبه که شهدا و ایثارگران فراوانی را در دل خود جای داده اند، افرادی اثرگذار در جامعه هستند و به نوعی پیشرو و الگوی مردم محسوب می‌شوند.

عبداللهی با اشاره به بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: رهبر معظم انقلاب با آگاهی و اشراف کامل به مسائل منطقه و شرایط کشور از ابتدای سال به دفعات بر ضرورت حضور پرشور در انتخابات تاکید کرده اند.

وی افزود: هر کدام از کسبه به شکل های مختلف در راه حفظ و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی جان و خون داده اند و به طور قطع این انقلاب را از آن خود می دانند.

عبداللهی گفت: کسبه با حس نوع دوستی و احساس مسئولیت ویژه‌ای در برهه‌های حساس کنار مردم قرار می‌گیرند و می‌دانند که شرکت پرشور در انتخابات نیز حمایت از خواست و اراده مردم است.

وی افزود: اکنون در استان وحدت و انسجام بسیار خوبی شکل گرفته و علاوه بر مسئولان، اقوام مختلف مردم نیز همگرایی زیبایی در کنار هم دارند و این ظرفیت وجود دارد که در انتخابات پیش رو حماسه‌ای بزرگ خلق کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار