آماده باش آتش‌نشانی کرج برای تامین ایمنی راهپیمایی در محکومیت جنایات اسرائیل

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از آماده باش آتش نشانان در مسیر راهپیمایی محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین برای تامین ایمنی راهپیمایان در این روز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ 18 November 2023

به گزارش «تابناک البرز» محمد یساولی درباره تمهیدات سازمان آتش‌نشانی برای تأمین ایمنی مراسم راهپیمایی محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، در کرج اذعان کرد: علاوه بر آماده‌باش ۳۲ ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر کرج، گروه‌هایی از آتش‌نشانان شامل ۱۵ نفر آتش‌نشان به همراه ۵ دستگاه خودروی عملیاتی در ۵ نقطه از مسیر مشخص شده، مستقر می‌شوند و تا پایان مراسم و عادی شدن رفت و آمد حضور خواهند داشت تا وضعیت ایمنی محدوده تحت پوشش خود را کنترل کنند. 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: مسیر راهپیمایی مردم شهید پرور کرج از میدان شهدا تا مصلی امام خمینی(ره) تعیین شده است.

یساولی ادامه داد: از مردم تقاضا داریم همکاری لازم را با آتش نشانان داشته باشند و درصورت بروز حادثه، از محل آن فاصله بگیرند و به‌سرعت موضوع را به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی یا اکیپ‌های مستقر در مسیر راهپیمایی اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار