اجرای طرح ساماندهی صنوف فاقد پروانه/ شناسایی سه هزار واحدصنفی بدون مجوز در البرز

رییس اتاق اصناف مرکز البرز از اجرای طرح شناسایی و ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب در این استان با هدف کاهش تخلفات و مشکلات خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۵۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ 04 November 2023

به گزارش «تابناک البرز» محمد دادخواه اظهار کرد: طرح ساماندهی و شناسایی واحد های صنفی فاقد پروانه کسب به دستور دادستان البرز و با همکاری بازرسان و کارشناسان اتحادیه های صنفی و واحد بازرسی و نظارت اصناف اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: طرح شناسایی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب با استفاده از ظرفیت نیروهای آموزش دیده و کارشناسان و بازرسان اتحادیه های صنفی و واحد بازرسی و نظارت اصناف استان البرز و بر اساس برنامه زمان بندی شده اجرایی شده است .

رییس اتاق اصناف مرکز البرز بیان کرد: طی ماه جاری بیش هفت هزار واحد صنفی بازدید شده که حدود سه هزار واحد بدون مجوز اخطار پلمب دریافت کردند.

دادخواه گفت: همچنین همزمان با اجرای این طرح ، واحدهای صنفی متخلف در زمینه عدم درج قیمت کالا و خودداری از صدور فاکتور برخورد جدی خواهد شد.
وی تاکید کرد: پیروی و احترام به قانون نظام صنفی برای تمام فعالان صنفی امری ضرورتی انکارناپذیر است ، بنابراین فعالیت صنفی خارج از قوانین به هیج عنوان پذیرفته نیست و وجهه قانونی ندارد.

اکنون بیش از ۱۲۰ هزار واحد صنفی و خدماتی در استان البرز فعالیت می کنند که بخشی از این واحدها فاقد پروانه کسب هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار