اطفای ۳۴۵ مورد آتش سوزی در یک ماه گذشته در کرج

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در مهرماه امسال آتش‌نشانان به ماموریت ۳۴۵ مورد حریق و ۵۱۷ مورد حادثه اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۳۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ 23 October 2023

اطفای ۳۴۵ مورد آتش سوزی در یک ماه گذشته در کرج

به گزارش «تابناک البرز» محمد یساولی اظهار کرد: طی ماه گذشته، ۳۴۰۲ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۷۰۲ ساعت عملیات و با استفاده از ۱۲۱۱ دستگاه خودروی عملیاتی به ۳۴۵ مورد حریق و ۵۱۷ مورد حادثه رسیدگی کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه ۱۰۳ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، اضافه کرد: در ماهی که گذشت ۲۳۴ مورد نجات یافته، ۱۵ مصدوم و ۴ فوتی در حوادثی که رقم خورد داشته‌ایم و در این مدت شهروندان بیش از ۲۴ هزار مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه در بین ۳۲ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۲۲ با ۳۲ حریق و ۶۷ حادثه، ایستگاه ۱۰۲ با ۲۳ حریق و ۳۲ حادثه و ایستگاه ۱۰۶ با ۱۶ حریق و ۲۹ حادثه صورت گرفت، افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۸۷ مورد صدور جواز و ۱۹۸ مورد تائیدیه ایمنی صادر شد.

یساولی صدور ۲۵ مورد گواهی جهت علت حریق و تعداد ۹۰ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۱۰۶ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۲۶ مورد، در حوزه ایمنی شهری و بازدید از صنوف به تعداد ۲ مورد از دیگر اقدامات صورت پذیرفته بیان کرد.

او گفت:در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۱۲۶ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت ها، مدارس، ادارات، و داوطلبین باحضور ۱۷۲۵۱ کارآموز به مدت ۵۷۶ ساعت با همکاری ۱۵۰ مربی و برگزاری ۷ دوره باعناوین آموزش سبک زندگی اسلامی، ارتباطات موثر، معاون فرماندهی و فن بیان با حضور ۵۶۴ فراگیر از پرسنل سازمان و با همکاری ۲۷ مربی به مدت ۱۱۰ ساعت طی یک ماه گذشته صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار