مسابقه بزرگ کتابخوانی «محضر رئوف» از 10 تا 30 مهرماه در سایت شبکه ملی خانواده فاطمی برگزار و به 8 نفر از برگزیدگان اسکان سه روزه در زائرسرای رضوی به همراه خانواده اهدا می‌شود.
کد خبر: ۹۹۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷ 04 October 2021

به گزارش تابناک قم، در ایام شهادت پیامبر(ص) و امام رضا(ع) تا ولادت پیامبر(ص) به همت اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت کتاب «محضر رئوف» برای سه رده سنی کودک، نوجوان و عمومی برگزار می‌شود.

بخش کودک این مسابقه با عنوان «نورالهدی» برای کودکان زیر ۸ سال برگزار می‌شود که در این بخش کودکان باید با مطالعه محتوای تهیه شده که شامل سه داستان کوتاه در رابطه با پیامبر(ص) و امام رضا(ع) است در پایان یک داستان کوتاه در رابطه با تصویری از موکب که در صفحه ۸ این محتوا آمده و ارسال آن در این مسابقه شرکت کنند.

بخش نوجوان نیز با معرفی کتاب «مهربانترین» که زندگی امام هشتم(ع) را با تکیه بر ۱۷ روایت و به زبان نوجوانانه بیان کرده است برگزار می شود که نوجوانان باید با مطالعه این کتاب ۸۳ صفحه ای به پنج سؤال پاسخ داده و در صورت پاسخ صحیح به سؤالات در قرعه‌کشی جوایز این مسابقه شرکت کنند.

بخش عمومی نیز با محوریت کتاب «محضر رئوف» برگزار و شرکت کنندگان باید با مطالعه این کتاب ۱۳۳ صفحه ای با موضوع معارف رضوی شامل زیارت، زندگی سیاسی و مواعظ امام رضا علیه السلام از بیان مقام معظم رهبری، به پنج سؤال این مسابقه پاسخ گفته و در قرعه کشی جوایز شرکت کنند.

این مسابقه از ۱۰ مهرماه تا ۳۰ مهرماه برگزار و جوایز آن شامل اسکان در زائرسرای رضوی بمدت ۳ روز برای ۸ نفر به همراه خانواده و صدها محصول فرهنگی و متبرک می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه باید به سایت شبکه ملی خانواده فاطمی به نشانی Fatemi.amfm.ir مراجعه کنند و با ورود به هر کدام از بخش های کودک، نوجوان و عمومی با نام نویسی و وارد کردن اطلاعات شخصی خود محتوای مربوطه را دانلود کرده و با مطالعه محتوا به سؤالات هر بخش در همان صفحه پاسخ گویند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار