مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام از اهداء بیش از ۸ هزار سبد کالای معیشتی توسط ایلامی ها به نیازمندان در پویش اطعام و احسان حسینی خبر داد.
کد خبر: ۹۹۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰ 02 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ قنبر موسی نژاد بیان داشت: مردم نیکوکار این استان از طریق پویش اطعام و احسان حسینی در ماه‌های محرم و صفر علاوه بر سبدهای معیشتی و بهداشتی از طریق مشارکت در تهیه غذای گرم به نیازمندان کمک کردند.

وی عنوان کرد: مهم ترین هدف از اجرای این پویش تهیه سبدهای معیشتی و غذایی برای نیازمندان بوده که خوشبختانه با استقبال مردم نیکوکار این استان مواجه شد.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با عنوان اینکه در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان و کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان توسط کمیته محرومیت زدایی این کنگره ۴۳ برنامه خدمت رسانی تدارک دیده شده است گفت: یکی از این برنامه ها پویش اطعام و احسان حسینی بوده که همچنان ادامه دارد.

موسی نژاد افزود: در این مدت با مشارکت مردم نیکوکار استان بیش از ۸ هزار و ۶۰۰ سبد معیشتی برای نیازمندان تهیه و در بین آنان توزیع شد.

وی تهیه غذای گرم برای نیازمندان را یکی دیگر از برنامه های این پویش ذکر کرد و یادآور شد: در این مدت بیش از ۱۴۰ هزار پرس غذای گرم نیز بنا به نیت و درخواست خیرین تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

موسی نژاد به روشهای مشارکت در این طرح اشاره کرد و گفت: علاوه بر ادارات کمیته امداد، مراکز نیکوکاری نیز در سراسر استان تا پایان ماه صفر آماده دریافت نذورات و کمکهای هم استانیهای عزیز هستند و به منظور دسترسی راحت تر برای مشارکت در طرح اطعام و احسان حسینی خیرین عزیز میتوانند از طریق شماره گیری کد #۱۰۸۴۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۰۳۵۴_۵۰۰۳_۹۹۷۵_۶۰۳۷ نذورات خود را واریز نمایند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار