کد خبر: ۹۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲ 23 September 2015
رئیس هیات اسکواش استان البرز گفت: در شرایط فعلی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های هیات اسکواش البرز استعدایابی و شناسایی نونهالان علاقه مند به این رشته ورزشی جذاب و پر تحرک است.

بهارک شینا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: سرمایه گذاری هیات اسکواش روی نونهالان دختر و پسر است و تلاش می‌کنیم با برگزاری همایش‌ها و جشنواره مختلف علاوه بر کشاندن این قشر به سمت ورزش در صورت داتشن استعداد و فاکتورهای لازم از آنان حمایت‌های لازم را نیز انجام دهیم.

وی افزود: در تابستان امسال برنامه‌های متنوعی برای نونهالان برگزار کردیم که از میان آنان استعدادهای بسیار خوبی نیز برای آینده اسکواش استان شناسایی شدند.

شینا ادامه داد: آخرین برنامه هیات در تشویق نونهالان به رشته اسکواش برگزاری رقابتهای جام تابستانه دختران استان البرز ویژه رده سنی جونیور (10 تا 15 سال) بود که به خوبی به پایان رسید.

رئیس هیات اسکواش استان البرز گفت: این رقابتها با شرکت 16 نونهال با قانون اصلی سه از پنج به میزبانی کورت اسکواش کیانمهر برگزار شد.

وی در پایان یادآورشد: در پایان این رقابتها یکتا فنایی مقدم، هانا رهبر زارع و آرشین خادم رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار