کد خبر: ۹۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵ 22 September 2015
رئیس هیئت جودو استان البرز با بیان اینکه لیگ آینده‌سازان جودو در استان البرز برگزار می‌شود، گفت: هزار و ۲۰۰ جودوکار به صورت رسمی و بیمه‌شده در البرز فعالیت دارند.

عباس سلگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه لیگ آینده‌سازان جودو در استان البرز برگزار می‌شود، اظهار داشت: این مسابقه در رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه سال گذشته این مسابقه در سطح خوبی با حضور تیم‌های شهرستان کرج و گرمدره برگزار شد، افزود: در نظر داریم در سال جاری از توان و ظرفیت‌های سایر تیم‌های شهرستان‌های استان البرز در این دوره از مسابقات بهره‌ ببریم.

رئیس هیئت جودو البرز با بیان اینکه امید است این دوره از مسابقات با کیفیت بالاتر و بهتری در البرز برگزار شود، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام برای حضور در لیگ آینده‌سازان جودو البرز آذر ماه انجام و زمان برگزاری مسابقه دی ماه سال جاری است.

سلگی با اشاره به اینکه مسابقات رده سنی بزرگسالان جودو استان البرز در نیمه دوم امسال برگزار می‌شود، یادآور شد: شرکت در مسابقات لیگ دسته یک کشور با عنوان تیم شهرستان کرج از دیگر برنامه‌های هیئت جودو البرز در نیمه دوم امسال است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر هزار و 200 جودوکار به صورت رسمی و بیمه‌شده در استان فعالیت دارند، گفت: تعداد افراد ثبت‌نامی در سالن‌‌های ورزشی به بیش از هزار نفر می‌رسد.

رئیس هیئت جودو البرز با بیان اینکه بزرگترین مشکل هیئت جودو البرز نداشتن محل مناسب تمرین برای جودوکاران استان است، تاکید کرد: سال گذشته کلنگ احداث خانه جودو در استان زده شد و درصدد هستیم این پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار