کد خبر: ۹۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶ 22 September 2015
استاندار البرز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع گفت: مردم و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دوران جنگ تحمیلی،عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

به گزارش ایرنا، سید حمید طهایی روز سه شنبه در آیین رژه نیروهای مسلح درکرج افزود: هشت سال جنگ در حالی به ایران اسلامی تحمیل شد که ملت قهرمان ایران تازه انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده بود.

وی ادامه داد: دشمنان با محاسبه وضعیت نظامی ایران در دوران انقلاب و نابسامانی های داخلی ، با تمام توان صدام بعثی را روانه جنگ با ایران کردند.

استاندارالبرز یادآور شد: دشمن به شکلی نقشه جنگ را طراحی کرده بود که صدام مغرورانه و متکبرانه در جمع خبرنگاران بخش دیگر مصاحبه خود را به حضور در اهواز موکول کرد.

طهایی بیان داشت: از سوی دیگر عدم انسجام نظامی در ایران و مشکلات داخلی این ذهنیت را برای دشمنان به وجود آورد که در کمترین زمان به فتح بزرگی دست خواهند یافت.

وی تاکید کرد: ملت قهرمان ایران به فرزندان رزمنده خود در ارتش ، سپاه ، بسیج و دیگر نیروهای مسلح در کمترین زمان صف پولادین در مقابل ارتش تا دندان مسلح دشمن تشکیل داد و محاسبات سیاسی و نظامی دشمنان را برهم ریخت.

طهایی گفت: اگر امروز جهادگران سیاستمدار ایران اسلامی در دنیا با استحکام واقتدار شعارهای انقلاب اسلامی را در مجامع اعلام می کنند به پشتیبانی سلحشوری های مردم غیور ایران و حماسه های رزمندگان اسلام است.

استاندار البرز افزود: دنیا تاریخ دفاع مقدس را فراموش نخواهد کرد زیرا در این دفاع حماسه های بزرگ و به یادماندنی خلق شد.

در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس به تعدادی از خانواده های معظم شهدا لوح سپاس اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار