معاون تجهیز و نوسازی مدارس آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: 80 مدرسه با بیش از 200 کلاس آموزشی توسط خیران مدرسه ساز در سطح این استان در حال ساخت است.
کد خبر: ۹۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 22 September 2015

به گزارش تابناک تبریز قادر دروگری، در آیین بهره برداری از مدرسه شش کلاسه دست های مهربان شهرستان مراغه افزود: خیران برای این میزان کلاس درس 430 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته اند.

وی اظهار کرد: این خیران همچنین حدود 270 میلیارد ریال دیگر کمک غیر نقدی برای تجهیز مدارس و زمین های احداثی برای مدرسه های جدید هدیه کرده اند.

دروگری، ادامه داد: تا کنون 30 درصد از مدارس استان نوسازی شده و اعتبار لازم برای مدارس تازه احداث توسط خیران تامین شده است.

رییس مجمع خیران مدرسه ساز آذربایجان شرقی نیز در این آیین گفت: خیران در هفدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز این استان حدود 700 میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی و تجهیز مدارس متعهد شده اند.

عبدالله فرمانی، افزود: مجمع خیران مدرسه ساز آذربایجان شرقی از سال 78 فعالیت خود را آغاز و تا کنون موفق به احداث یک هزار و 331 کلاس درس شده است.

وی اظهار کرد: این تعداد کلاس درس با صرف سه هزار میلیارد ریال اعتبار احداث شده و دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در آن مشغول تحصیل هستند.

همزمان با آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس، مدرسه شش کلاسه دست های مهربان در مراغه به بهره برداری رسید.

این مدرسه در زمینی به مساحت یک هزار و 900 متر مربع احداث شده است.

این مدرسه توسط بنیاد خیریه دست های مهربان با صرف هفت میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده که نخستین مدرسه خیرساز این بنیاد در این شهرستان است.

بنیاد خیریه دست های مهربان از سال 1386 فعالیت خود را با اهداف خیریه از جمله کمک به نیازمندان، ایتام، زنان بی سرپرست، دانش آموزان و دانشجویان آغاز کرده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار