مدیر عامل شهرک صنعتی اشتهارد با اشاره به اعلام قطعی ۴۲ ساعته برق در یک هفته برای این شهرک اعلام کرد که این قطعی ها خسارت های زیادی به تولید می زند و انتظار ما از مسوولان این است که به داد این شهرک برسند.
کد خبر: ۹۹۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ 04 September 2021

به گزارش «تابناک البرز» میثم نیک نژادی با بیان اینکه بی تدبیری های حوزه برق در شهرک صنعتی اشتهارد همچنان ادامه دارد، گفت: روزانه شاهد قطعی ۶  تا هفت ساعته برق در این شهرک هستیم.

وی اضافه کرد: از  ابتدای هفته برنامه ای مبنی بر قطعی هفت ساعته برق روزانه به شهرک  داده شده که جای تاسف دارد چرا که این میزان قطعی  بدین معنی است که ۴۲ساعت در روزهای کاری شهرک قطعی خواهیم داشت.

نیک نژادی گفت: این در حالی است که در صورتی که طبق قانون کار ۴۴ساعت  یک کارگر در هفته بایستی کار کند.

وی با بیان اینکه از مسوولان می خواهیم که به داد این شهرک برسند تصریح کرد: شهرک صنعتی اشتهارد به شدت در حال ضعیف شدن است و  در کمال تاسف مسوولان برق استان با اهمال و سهل انگاری از کنار این موضوع رد و  آسیب و خسارت های جبران ناپذیری را به این مجموعه در حال وارد کردن هستند.

نیک نژادی ادامه داد:در این بین انتظارمان از دستگاه های نظارتی این است که به این مساله ورود کرده و از مسوولان برق علت این میزان قطعی برق را جویا شوند.

مدیر عامل شهرک صنعتی اشتهارد خاطر نشان کرد: آیا به صورت متعادل در سراسر استان این قطعی ها در حال انجام و یا اینکه تمام بار بایستی به دوش شهرک صنعتی اشتهارد باشد.

وی افزود: به نمایندگی از بخشی از تولید کنندگان این شهرک اعلام می کنم که در صورتی که این رویه ادامه یابد، فاجعه های مختلف و زیادی از جمله عدم توان واحدها در تامین قراردادهایشان، تاخیر در پرداخت هاو در نهایت کمبود کالاها ممکن است که شاهد باشیم.

نیک نژادی گفت:این در حالی است که واحدهایی از جمله دارویی،بهداشتی،غذایی در آن مستقر هستند که با توجه به شرایط کرونایی علت قطع برق در این شهرک معلوم نیست و برق استان نیز هیچ گونه پاسخگویی در این رابطه ندارد.

وی با بیان اینکه پیگیری خسارات وارده به بخش شهرک ناشی از قطعی برق هستیم افزود: اما تقاضای ما از مسوولان استان این است که این روند اصلاح قطعی های برق به صورت عادلانه توزیع و بار قطعی برق تنها بر دوش شهرک صنعتی اشتهارد که هم اکنون بیش از یک هزار و ۹۰۰ واحد در آن مشغول به فعالیت هستند نیافتد.

شهرک صنعتی اشتهارد حدود ۲هزار واحد تولیدی و صنعتی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار