در بازدید مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مطرح شد
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از بقعه متبرکه امامزاده علی علیه السلام شهرستان چرام بازدید به عمل آورده و در آئین غبارروبی این حرم مطهر شرکت کردند.
کد خبر: ۹۹۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲ 02 September 2021

 




به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از بقعه متبرکه امامزاده علی علیه السلام شهرستان چرام بازدید به عمل آورده و در آئین غبارروبی این حرم مطهر که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، شرکت کرد.


حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی در آئین غبارروبی این بقعه متبرکه گفت : حرم مطهر امامزاده علی علیه السلام سادات شهرستان چرام از امامزادگان شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که زائران فراوانی تا قبل از شیوع ویروس کرونا از اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران اسلامی دارد.

حجت الاسلام نصیر الاسلامی گفت : زائران این بارگاه منور می‌توانند با وقف یک قطعه زمین ، باغ ، منزل مسکونی و یا مغازه تجاری جهت عمران و آبادانی این بارگاه مطهر برای همیشه در ثواب ساخت این امامزاده عظیم الشان شریک باشند.
نصیرالاسلامی افزود : می توان با وقف حتی یک اصله درخت برای این بارگاه مطهر برای همیشه در ثواب خدمت رسانی به زائران این حرم مطهر شریک شد.

عباس نصیرالاسلامی در بازدید از زائرسراهای حرم مطهر و پروژه بازسازی و مرمت گنبد حرم مطهر گفت : بارگاه مطهر حضرت امامزاده علی علیه السلام شهرستان چرام یکی از شاخص ترین بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش گردشگری مذهبی است که با سرمایه گذاری مناسب و ایجاد زیرساخت های لازم و مورد نیاز میتواند باعث اشتغال پایدار در منطقه شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : آئین غبارروبی این امامزاده عظیم الشان با حضور هیات امنا و خادم حرم مطهر ، معاونت فرهنگی اجتماعی و حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان چرام با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : شماره کارت 6037997870740033 جهت جمع آوری نذورات مردمی این بارگاه مطهر می‌باشد.

این بقعه متبرکه با کد تفضیلی 30005208000000 در سامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده است.

آستان مقدس امامزاده علی علیه السلام در روستای سادات بخش سرفاریاب از توابع شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده و دارای اولاد و احفاد فراوانی است و از نوادگان امام جواد علیه السلام است.

۲۲۵بقعه متبرکه در سامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده است.

در ثواب ساخت بقعه امامزاده علی سهیم شوید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار