اعتمادی که خیرین بومی و غیر بومی به بهزیستی فیروزکوه دارند موجب خدمات ارزنده واحد مشارکت به مددجویان این شهرستان شده است.
کد خبر: ۹۸۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ 28 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، رئیس اداره بهزیستی فیروزکوه گفت: توزیع گوشت قرمز و سبد کالا بین مددجویان از مهمترین فعالیت‌های واحد مشارکت و خیرین این شهرستان است.

نیما عموزاده افزود: برای استقرار مرکز نگهداری سالمندان ۳ متقاضی به ما مراجعه کردند، اما با اوج شیوع بیماری کرونا و اقتصادی نبودن ساخت این مراکز برای سرمایه گذاران، فعلا پیگیری از این نفر صورت نگرفته است.


وی گفت: در حال حاضر ۲۴ نفر در مرکز کمپ اعتیاد شهرستان دوره درمان خود را طی میکنند که بصورت اختیاری و ارادی تصمیم به ترک گرفته اند. با توجه به اینکه شهرستان در حال توسعه است و شاهد افزایش قابل ملاحظه جمعیت غیر بومی در مناطق مختلف از جمله دشت ناصر هستیم باید تلاش شود تا همزمان با این توسعه؛ برنامه ریزی‌های لازم جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی صورت پذیرد.


رئیس اداره بهزیستی فیروزکوه افزود: در حال حاضر ۵۰۰ نفر بصورت مستمر و بیش از ۶۰۰ نفر بصورت غیر مستمر از بهزیستی شهرستان خدمات دریافت می‌کنند.


عموزاده گفت: در ۵ ماهه نخست امسال ۱۰ مورد کودک آزاری و ۱۵ مورد همسر آزاری در شهرستان به واحد اورژانس اجتماعی گزارش شده است.


وی افزود: تلاش میشود تا با استقرار مستقل ساختمان اورژانس اجتماعی در محلات آسیب پذیر شهرستان خدمات بهتر و پیشگیرانه را به شهروندان ارائه کنیم.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار