فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به برگزاری مانور بزرگ "طرح ولایت" در تویسرکان، گفت: در این طرح دیدار با ۷۰ خانواده شهید در قالب ۲۴ اکیپ انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۸۸۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 22 September 2015
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به برگزاری مانور بزرگ "طرح ولایت" در تویسرکان، گفت: در این طرح دیدار با ۷۰ خانواده شهید در قالب ۲۴ اکیپ انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ سعید سعیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه در تویسرکان با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره ۲۱۹ هزار شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: دیدار با امام جمعه شهرستان اولین برنامه هفته دفاع مقدس است.

وی با اشاره به برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان تویسرکان در سپاه ناحیه این شهرستان، گفت: یادواره شهدا منطقه قلقلرود و چهلم شهدای گمنام شهر فرسفج نیز در روز سه شنبه مصادف با اولین روز هفته دفاع مقدس در محل مسجد عاشورای این شهر در ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

سعیدی از برگزاری دعای پرفیض عرفه با حضور رزمندگان در ساعت ۱۳ روز چهارشنبه مصادف با دومین روز از هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: به دنبال برگزاری این مراسم در ساعت ۱۵ نیز غبارروبی گلزار شهدای شهر تویسرکان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به برنامه‌های روز سوم هفته دفاع مقدس گفت: غبار‌روبی از گلزار شهدای منطقه بخش قلقلرود و بخش مرکزی در گلزارهای شهدای روستاها در این روز انجام می‌شود.

وی از برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی در روز جمعه همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور ادارات و ارگان‌های مختلف و آحاد مردم از مقابل دفتر امام جمعه به سمت حبقوق نبی (ع) خبر داد و گفت: جوایز ارزنده‌ای برای این پیاده‌روی در نظر گرفته شده است.

سعیدی تشکیل ۱۵حلقه صالحین از حوزه مقاومت المهدی که هر کدام با یک نام شهید هستند در مصلی نماز جمعه قبل از آغاز نمازجمعه و سخنرانی یکی از یادگاران دفاع مقدس قبل از خطبه‌ها را از دیگر برنامه‌های روز چهارم هفته دفاع مقدس بیان کرد و افزود: بسیجیان و تمامی ادارات و ارگان‌های شهرستان شرکت گسترده‌ای در نماز دشمن شکن جمعه در این روز دارند.

وی نشست مجمع بسیج شهرستان در روز شنبه مصادف با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در سالن هلال احمر در ساعت ۹و نیم را از برنامه‌های دیگر سپاه ناحیه در این هفته عنوان کرد و افزود: همچنین در این روز یادواره شهدای مفقود الاثر شهرستان تویسرکان در ساعت ۱۶و نیم در مسجد جامع شهر تویسرکان با حضور بسیجیان وآحاد مردم برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان برگزاری مانور بزرگ طرح "مهر ولایت" با حضور در منازل شهدای دفاع مقدس را از جمله برنامه های ششمین روز از هفته دفاع مقدس خواند و افزود: در آخرین روز از هفته دفاع مقدس همایش بزرگ رزمندگان دوران دفاع مقدس در مصلای امام خمینی(ره) در ساعت ۹ونیم برگزار می‌شود.

سعیدی با اشاره به نام گذاری روزهای هفته دفاع مقدس گفت: اولین روز از این هفته با عنوان نیروهای مسلح، سلحشوری، پایمردی، دومین روز، روحانیم، علم و دانش‌پژوهی، سربازان، سومین روز شهیدان، جانبازان، صلابت و فخرآفرینی، چهارمین روز معنویت، زنان، خانواده و سلامت، پنجمین روز دفاع همهخ جانبه،‌جوانان، پشتیبانی مردمی و اصناف، ششمین روز ولایتمداری، رزمندگان، جهادگران، آزادگان، پیشکسوتان و آخرین روز وحدت ملی، بصیرت، دشمن شناسی و بیداری اسلامی، استکبارستیزی نام گذاری شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار