رئیس شورای شهر کرج:
رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه ضرورت احداث شش خط مترو در کرج باید بازبینی شود، گفت: درمدیریت های شهرداری باید از نیرو های نخبه،جوان،متخصص و انقلابی داخل شهرداری بهره گیری شود.
کد خبر: ۹۸۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳ 25 August 2021

به گزارش «تابناک البرز» جواد چپردار در جلسه علنی انتخاب شهردار کرج با اشاره به نقش کلیدی شهردار در زمینه مدیریت شهری، اظهارداشت: توسعه و آبادانی هر شهر در گرو مدیریت درست شهری است و شهردار در این راستا نقش کلیدی دارد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ارائه شده توسط گزینه‌های تصدی گری شهرداری باید کارشناسی شده و قابل اجرا باشد، افزود: فرد منتخب باید دارای سه ویژگی که شامل آگاهی از مشکلات و وضع موجود، برنامه علمی و قابل اجرا و همچنین توان اجرای کار می‌شود را داشته باشد.

رئیس شورای شهر کرج در بحث پروژه قطار شهری کرج که مدت‌ها آغاز شده و همچنان نیمه تمام است، بیان کرد: طبق برخی گزارشات در بین افرادی که مطالعات این پروژه را انجام دادند، مجوز گرفتند و درحال حاضر پیمانکار اجرای این طرح هستند مشترکاتی وجود دارد که باید بررسی شود.

چپردار خاطرنشان کرد: باید ضرورت احداث شش خط مترو در کرج مجدد باید بازبینی شود.

وی همچنین در تذکر به یکی از کاندیدای تصدی گری شورای شهر کرج در خصوص مدیریت شهری، گفت: درمدیریت های شهرداری باید از نیرو های نخبه،جوان،متخصص و انقلابی داخل شهرداری بهره گیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار