فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز از اجرای رزمایش بزرگ عاشورائیان در منطقه شرق شیراز خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این رزمایش شناسایی بیماران کرونایی و مراقبت از آنان است.
کد خبر: ۹۸۸۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱ 23 August 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: سرهنگ احمد جعفری در دومین جلسه هماهنگی طرح شهید سردار سلیمانی که در سپاه ناحیه مقاومت بسیج احمدبن موسی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه هماهنگی های لازم برای اجرای طرح تامین نیرو و پشتیبانی از آنها و اعزام به بیمارستان ها انجام شده است.

وی ادامه داد: همه نیروهای بسیج و مراقبین سلامت با همکاری یکدیگر با حفظ رعایت شرایط قرنطینه و شناسایی بیماران در اولین فرصت، رسیدگی به وضعیت بیماران و افراد مرخص شده از بیمارستان در مرحله نقاهت، اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

جعفری همچنین افزود: این ناحیه در عرصه های مورد نیاز شبکه بهداشت شهدای والفجر شهرستان شیراز از جمله تست سریع، نظارت بر اماکن و صنوف با همکاری بهداشت محیط مراکز سلامت تعامل خوبی دارد.

وی در پایان گفت: مجموعه جهادگران این ناحیه، ضمن ارتباط گیری با بیماران کرونایی و خانواده آنان و سازماندهی مجدد تیم های مراقبتی، نظارتی و حمایتی، با جدیت بیشتر در این مرحله ورود نموده و با برگزاری رزمایش عاشوراییان در این عرصه قدم گذاشته و با همکاری و تعامل نزدیک با شبکه بهداشت و مراکز سلامت اقدامات خوبی انجام داده اند.

برچسب ها: رزمایش ، عاشوراییان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار