بهروز حصاری گفت: واحد صنفی حق ندارد خودسرانه اقدام به افزایش قیمت نان کند، تمام انرژی را برای رصد نانوایان گذاشته ایم و بدون تعارف و اغماض با هر افزایش قیمتی برخورد خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۸۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳ 22 August 2021
به گزارش «تابناک البرز» رئیس اتاق اصناف البرز با اشاره به اینکه تالاردارهای استان با توجه به محرم و صفر فعالیت ندارند گفت: رستوران ها اجازه پذیرایی در فضای بسته ندارند، با توجه به اینکه شت بیماری و فوتی ها بالاست واحدهای صنفی پروتکل ها را رعایت کنند.
بهروز حصاری افزود: بر اساس دستورالعمل اتاق ایران صرفا پاساژهای تخصصی اجازه فعالیت دارند اما قرارگاه کرونای استانی هنوز دستورالعملی به ما ابلاغ نکرده است، ما تابع تصمیم قرارگاه کرونای استان هستیم، البرز صرفا یک پاساژ تخصصی لوازم یدکی اتومبیل در چهار راه دانشکده دارد.
وی با اشاره به اینکه مدیریت پاساژها با اصناف نیست و اصناف صرفا مدیریت واحدهای صنفی مستقر در پاساژها را بر عهده دارد، اظهار داشت: فروشندگان کالاهای پزشکی در زمان شیوع کرونا به واسطه خدمت رسانی به مردم ممنوع الفعالیت نبوده اند.
حصاری تصریح کرد: با توجه به خطراتی که مغازه داران را تهدید می کند، مکاتباتی با علوم پزشکی در زمینه تزریق واکسن برای صاحبان واحدهای صنفی پر خطر داشته ایم و منتظر پاسخ هستیم تا با هماهنگی های لازم بر اساس اولویت بندی واکسیناسیون انجام شود.
وی در بخش دیگری گفت: با قطعی برق در ماه های اخیر تولیدات کارخانه های سیمان به شدت افت کرد، همچنین سیاست گذاری اشتباهی در زمینه عرضه سیمان در بورس انجام شد، این مسئله باعث شد رانت هایی صورت گرفته و افرادی سیمان خریداری کنند که این کاره نیستند.
حصاری درباره قیمت نان هم افزود: تمام بازرسان به خط شده اند و نانوایی ها رصد می شود، تا این لحظه هیچ نرخ جدیدی مبنی بر افزایش قیمت نان اعلام نشده است، البته باور داریم که باید قیمت بازنگری شود چرا که نانوایان هزینه های سرباری را متحمل شده اند.
رئیس اتاق اصناف البرز در خاتمه اظهار داشت: تابع دستور العمل و قانون هستیم و واحد صنفی حق ندارد خودسرانه اقدام به افزایش قیمت نان کند، تمام انرژی را برای رصد نانوایان گذاشته ایم و بدون تعارف و اغماض با هر افزایش قیمتی برخورد خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار