قمی‌ها از سوی کادر فنی تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان برای همراهی این تیم در جام جهانی 2021 فوتسال به اردو دعوت شدند.
کد خبر: ۹۸۷۶۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱ 22 August 2021

به گزارش تابناک قم، در تاریخ فوتسال قم تنها علی‌اصغر حسن‌زاده سابقه همراهی تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران در بزرگترین رویداد ورزشی این رشته یعنی جام جهانی را در سال‌های 2008، 2012 و 2016 دارد ولی در جام جهانی 2021 ظاهرا از قم دو نماینده اعزام خواهند شد.

علی‌اصغر حسن‌زاده در جام جهانی 2016 یکی از ستون‌های اصلی تیم ملی بزرگسالان کشورمان در راه کسب مقام سوم این جام بود، رتبه‌ای که برای نخستین‌بار در تاریخ فوتسال ایران رقم خورد و حسن‌زاده در پیروزی جالب تیم ملی مقابل برزیل و صعود به نیمه نهایی و سپس برتری در ضربات پنالتی مقابل پرتغال برای کسب مقام سوم نقش‌ تاثیرگذار و مهمی ایفا کرد و در جام جهانی پیش‌ رو نیز کاپیتان تیم ملی ایران خواهد بود.

اکنون که از سوی سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اسامی ۲۳ بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی به منظور اعزام به مسابقات جام‌جهانی اعلام شده، نام علی‌اصغر حسن‌زاده و محمدطاها نعمتیان دو بازیکن شاخص فوتسال استان قم نیز بین ملی‌پوشان به چشم می‌خورد.

البته از بین این ۲۳ بازیکن تعداد 16 نفر عازم جام جهانی خواهند شد، در حالی که مسابقات این دوره جام جهانی در قاره اروپا و در کشور لیتوانی برگزار می‌شود و تیم ملی ایران در گروه ششم از مرحله مقدماتی این بازی‌ها با تیم‌های ملی امریکا، صربستان و آرژانتین هم‌گروه شده است.

تیم ملی فوتسال ایران روز 23 شهریور ماه با تیم ملی صربستان دیدار می‌کند، روز 26 شهریور ماه برابر تیم ملی امریکا قرار می‌گیرد و روز 29 شهریور نیز با کاپیتان قمی خود یعنی علی‌اصغر حسن‌زاده رو در روی تیم ملی آرژانتین قهرمان دوره قبل این بازی‌ها قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار