کد خبر: ۹۸۷۵۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵ 21 August 2021

حجت‌الاسلام «بابائیان» گفت: بزرگداشت نهضت عاشورا یکی از مهمترین وظایف مبلغان دین است.

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام «عباس بابائیان» امام جمعه شهر امیرکلا در حاشیه اجتماع بزرگ عاشورائیان حسینی ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش اظهار داشت: بزرگداشت نهضت عاشورا یکی از مهمترین وظایف مبلغان دین و اسلام هست.

وی افزود: مردم ولایتمدار امیرکلا در یازدهمین روز از ماه محرم، بمناسبت شهادت سرور و سالار شهیدان در عاشورای حسینی با تجمع به عزاداری و نوحه خوانی در سوگ آن حضرت و شهدای دشت کربلا عزاداری کرده و اشک ماتم ریختند.

امام جمعه امیرکلا ادامه داد: عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) در شرایط دشوار کرونایی با شرکت در مراسم ویژه عاشورای حسینی جلوه‌های عشق ورزی، ولایتمداری، اتحاد و همدلی را به تصویر کشیدند و عشق و ارادت شان را به امام حسین (ع) به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام بابائیان خاطر نشان کرد:عزاداری امسال امیرکلایی‌ها همانند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت برگزار شد و سوگواران با توجه و رعایت توصیه‌ها در تجمع امروز شرکت کردند و نشان دادند که عشق و ارادت به امام حسین (ع) جاودانه است.

وی گفت: تجمع عاشوراییان امیرکلا با حضور عزاداران حسینی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در جاده ساحلی این شهر برگزار شد و سوگواران با فریاد لبیک یا حسین (ع)، سینه زنی و نوحه خوانی عزاداری کردند.

امام جمعه امیرکلا تصریح کرد: انجام این نمایش عاشورایی، سبب شد تا دشمن از این اقتدار، اجتماع و همدلی عقب نشینی کند.

رفیعی خبرنگار تابناک بابل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار