هادی عسگری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه گفت: حماسه آزاد سازی پاوه سبب ناامیدی ضدانقلاب و دشمنان ایران شد.
کد خبر: ۹۸۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳ 17 August 2021

هادی عسگری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای حماسه ی پاوه و شهدای آزاده، اظهار داشت: امروز مصادف با سالروز حماسه ماندگار و تاریخ ساز پاوه و حماسه بازگشت پر افتخار آزادگان سرافراز از مرز خسروی است که هر دو از افتخارات استان کرمانشاه محسوب می شوند و روزی به یادماندنی در تاریخ استان کرمانشاه است.

مدیرکل بنیاد شهید تصریح کرد:طبق فرمان امام (ره) در زمان حصر که پاوه باید آزاد شود،آن فرمان تاریخی امام سرنوشت ساز و نقطه عطفی در آزادی پاوه و خاری دشمنان ضد انقلاب شد.

وی خاطر نشان کرد: حماسه پاوه مدیون حماسه آفرینان به ویژه شهدای حماسه آفرین پاوه است و هیچ گاه از ذهن تاریخ پاک نخواهد شد‌.

مدیرکل بنیاد شهید استان تصریح کرد: در این روز ۴۲ هزار آزاده میهن اسلامی ما بعد از سالیان تحمل رنج اسارت و دوری وطن با افتخار و عزت وارد میهن اسلامی شدند.

عسگری در ادامه بیان کرد: این حماسه الگوی وفاداری، ایمان و ولایت مداری شد، امید داریم که ماهم وارثان خوبی برای این حماسه آفرینان و همچنان قدردان انها باشیم و فراموش نکنیم آرامش و آسایش و با عزت زندگی کردن خود را مدیون همین حماسه افرینان و روزهای تاریخی هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار