۱۶ دوربین در محور‌های بزرگراهی استان و ۶۴ دوربین در کلانشهر اصفهان، تخلفات ناشی از نقض محدودیت‌های کرونایی را ثبت می‌کنند.
کد خبر: ۹۸۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹ 16 August 2021

معاون عمرانی استاندار اصفهان و سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان در بازدید سرزده‌  خود از نحوه‌ اجرای محدودیت‌های کرونایی در پلیس راه اصفهان-شیراز گفت: با توجه به مصوبه‌ ستاد ملی کرونا و آغاز محدودیت‌های تردد از ظهر دیروز در استان، ۹ محور اصلی به وسیله نیروی انتظامی و با همکاری هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پشتیبانی فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها در حال اعمال قانون است.

غلامی با بیان اینکه این محدودیت‌ها تا ۵ شهریور ادامه دارد افزود: خودرو‌های غیر بومی که به سمت استان حرکت کرده و دارای مجوز معتبر نیستند ، برگشت داده شده و جرائم یک میلیون تومانی نیز اعمال می‌شود.
وی گفت: در صورت مشاهده‌ خودرو با پلاک غیر بومی در سطح شهر، پلیس راهور و دوربین‌های ثبت تخلف، جریمه یک میلیون تومانی اعمال می‌کند که در صورت پرداخت نشدن، پس از یک ماه دوبرابر می‌شود.
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا استان افزود: همه مجوز‌ها باطل شده و در مجوز‌هایی که از امروز صادر می‌شود باید مبدا و مقصد مشخص شده و دارای مهربرجسته فرمانداری‌ها باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :