همزمان با افزایش موارد ابتلا، بستری و مرگ بیماران کرونایی روز گذشته و بنا به تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌های سراسری در استان قم آغاز شد.
کد خبر: ۹۸۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳ 16 August 2021

به گزارش تابناک قم، دومین روز از محدودیت های کرونایی در قم رئیس پلیس راه استان در خصوص این محدودیت‌ها گفت: هر گونه تردد بین استانی ممنوع بوده و علاوه بر عودت مسافران به مبدا، مبلغ یک میلیون تومان نیز جریمه می‌شوند.

سرهنگ پناهی با اشاره به اینکه تمامی مجوز‌هایی که پیش از این صادر شده فاقد اعتبارند خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها کسانی که برای جراحی‌ پزشکی از پیش وقت گرفته اند می‌توانند با مراجعه به فرمانداری‌ها و ارائه مدارک لازم نسبت به اخذ مجوز تردد اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به قرار گرفتن شهرک‌های صنعتی شکوهیه و محمود آباد در فاصله ۲۵ کیلومتری قم گفت: کارفرمایان و کارکنان این واحد‌های صنعتی می‌توانند از جاده قدیم قم تهران استفاده کنند.

رئیس اتاق اصناف قم نیز در بازدید از تعدادی از مجتمع‌های تجاری سطح شهر از فعالیت ۶۵ گروه بازرسی برای نظارت بر اجرای محدودیت‌های کرونایی در سطح شهر خبر داد و گفت: گروه‌های بازرسی مرکز بهداشت، تعزیرات، سازمان صنعت معدن، تجارت و اتاق اصناف در این بازرسی‌ها حضور دارند.

خرمی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی و لزوم اعمال برخی از محدودیت‌ها در حوزه اصناف گفت: در حال حاضر تنها گروه شغلی یک شامل فروشگاه‌های بزرگ، خواربارفروشیها، لبنیاتی ها، نانوایی‌ها و... می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی همچنین از برخورد قاطع با متخلفان و ناقضان محدودیت‌های کرونایی خبر داد و گفت: در صورتی که یک واحد صنفی بخواهد با زیر پا گذاشتن قوانین و محدودیت ها، بهداشتی، ایمنی شهروندان را به خطر بیاندازد با هماهنگی‌های به عمل آمده با پلیس نظارت بر اماکن عمومی، قطعا پلمپ می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار