مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج اعلام کرد که در راستای حفظ قدرت تولیدات کشاورزی، ۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی در منطقه ماهدشت این شهرستان از دست متصرفان خارج و به چرخه تولید محصولات زراعی بازگشت.
کد خبر: ۹۸۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷ 12 August 2021

به گزارش «تابناک البرز» اسماعیل صارمی گفت: این اراضی کشاورزی در کوچه اقاقیای ۲ منطقه ماهدشت کرج  با حضور نماینده دادستان و عوامل انتظامی این شهرستان امروز آزادسازی شد.

وی افزود: این عملیات شامل تخریب ۴۱ مورد تغییر کاربری غیر مجاز شامل دیوارکشی، بنا، استخر، محوطه سازی و دپوی مصالح بوده است.
مدیر جهاد شهرستان کرج گفت: حفاظت از حریم اراضی کشاورزی اولین گام در راستای تولید غذا، رفع وابستگی به واردات و نیز  حمایت از مردم در پیشگیری از به دام افتادن و متضرر شدن ایشان است و در گام بعدی رفع موانع، جهاد با حمایت های مخلتف اعم از تسهیلات، مشاوره، نظارت، پایش و حمایت های مالی و تخصصی از بهره برداران خود پشتیبانی می کند.
صارمی هشدار داد: با کسانی که به منظور کسب درآمد بیشتر اقدام به دیوارکشی یا ساخت باغ ویلا می کنند به شدت برخورد می کنیم و از شهروندان کرج درخواست کرد از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، این مدیریت را در حفظ و حراست از باغات و اراضی زراعی همراهی کنند و مراتب هرگونه تخلف را به سرعت به اطلاع تلاشگران جهاد کشاورزی برسانند.

شهرستان کرج دارای پنج هزار و ۵۳۰ هکتار اراضی باغی و سه هزار و ۹۶۳ هکتار اراضی  زراعی می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار