معاون استاندار تهران:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: ضرورت دارد وزارت جهاد کشاورزی برای عرضه مرغ بیشتر به شبکه توزیع رسمی از استان‌های مبدا تلاش کند.
کد خبر: ۹۸۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶ 09 August 2021

 

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از استانداری، حشمت اله عسگری در جلسه ستاد ساماندهی توزیع گوشت مرغ استان با اعلام اینکه روزانه بالغ بر ۱۲۰۰ تن مرغ گرم و ۲۰۰ تن مرغ منجمد در سطح استان تهران توزیع می شود اظهار داشت: به میزان کافی مرغ در سطح بازار وجود دارد، اما مستلزم نظارت مستمر و با کیفیت در راستای جلوگیری از تلاطم بازار می باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد مرغ توزیع شده روزانه در سطح استان با قیمت مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان می باشد، افزود: ضرورت دارد وزارت جهاد کشاورزی برای عرضه مرغ بیشتر به شبکه توزیع رسمی از استان‌های مبدا تلاش کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: با عنایت به دو نرخی بودن قیمت مرغ عدم، نظارت کافی باعث ایجاد اخلال در بازار و افزایش نامتعارف قیمت خواهد شد، لذا دستگاه‌های متولی اقدامات لازم را به عمل آورند.

عسگری در ادامه با اشاره به افزایش جوجه ریزی در ماه‌های اخیر نسبت به مشابه سال گذشته تصریح کرد: با تمهیدات لازم ان شاء الله با کمبود مرغ در استان مواجه نخواهیم شد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار و شبکه توزیع گفت: تمام تصمیمات ستاد ساماندهی مرغ باید بر مبنای افزایش سهم شبکه رسمی توزیع شود و این مقدار مرغ توزیع شده در شبکه توزیع نیازمند نظارت دقیق جهت مصرف صحیح می باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران استفاده از ظرفیت بسیج اصناف استان را در راستای نظارت بر شبکه توزیع مهم ارزیابی کرد و افزود: با تعامل و همکاری، دستگاه‌های متولی از این ظرفیت خوب استفاده کنند.

عسگری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به گستره وسیع فروشگاه‌های زنجیره ای استفاده از آنها جهت تقویت شبکه توزیع را ضروری است و در بحث مرغ با اولویت توزیع مرغ منجمد همکاری لازم را با این فروشگاه‌ها همچنین مکان‌های جدید با نظارت مستمر داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار