در ماه‌های محرم و صفر محقق می‌شود؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ماه‌های محرم و صفر، طرح اطعام و احسان حسینی به‌منظور جمع‌آوری کمک‌ها و نذورات مردمی برای کمک به نیازمندان در استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۸۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳ 09 August 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، اولین جلسه ستاد اطعام و احسان حسینی به‌منظور برنامه‌ریزی و ارائه راهکارهای مناسب در خصوص جذب حداکثری کمک‌های مردمی در ماه‌های محرم و صفر برای کمک به نیازمندان برگزار شد.
قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در این جلسه گفت: ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماهی است که توانسته یک جریانی را در جامعه شیعی به وجود بیاورد و آن را از تمام جوامع متمایز کرده است.
وی تصریح کرد: تکلیف ما در کمیته امداد توجه به نیازمندان است و باید از ظرفیت ماه‌های محرم و صفر نهایت استفاده را برای کمک به نیازمندان ببریم و توجه مردم در این ماه‌ها به نیازمندان بیشتر خواهد شد و باید این فرصت را مورد توجه قرار دهیم.
مبشری با اشاره به اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در ماه‌های محرم و صفر در استان، گفت: برنامه‌ریزی برای پخت 350 هزار پخت غذای گرم و تهیه و توزیع 45 هزار بسته غذایی برای نیازمندان استان انجام‌گرفته و امیدواریم که با همراهی و هم‌افزایی خیران و مؤسسات خیریه بتوانیم برای کمک به نیازمندان اقدامات اساسی انجام دهیم.
وی با تأکید بر اینکه تمامی مراحل پخت و توزیع غذا بین نیازمندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود، گفت: با توجه به بیماری جدید کرونا ما هم تابع ستاد ملی کرونا هستیم و رعایت اصول بهداشتی از الزامات کاری ماست.
مبشری تصریح کرد: خیران نیکوکار علاوه بر اهداء کمک‌های خود به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، می‌توانند از طریق سامانه  emdad.irیا شماره‌گیری کد #074*1*8877* و یا شماره کارت‌های 6037997950030479 صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و 6037997599038941 نزد بانک ملی استان، نذورات و کمک‌های خود را اهداء کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار