مجمع مطالبه گران استان کرمان با هدف کمک و شناسایی هر چه بیشتر مشکلات مردمی توسط قرارگاه بقیه الله تشکیل شد.
کد خبر: ۹۸۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶ 06 August 2021

به گزارش تابناک کرمان، معاون اطلاعات مردمی قرارگاه قرب بقیه الله بعدازظهر جمعه در جلسه مجمع مطالبه گران استان کرمان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر انقلاب، افزود: حدود چهار ماه پس از ابلاغ این بیانیه در دیدار دانشجویی مقام معظم رهبری فرمودند که اکنون جوانان در قبال بیانیه گام دوم انقلاب چه وظایفی دارند.

علی احمدی ادامه داد: در ذیل عنوان عدالت و مبارزه با فساد، مقام معظم رهبری در همان دیدار دانشجویی فرمودند «علیرغم اینکه مسئولان مختلف و بخش‌های اطلاعاتی خوب کار می‌کنند اما گاهی اوقات به دلیل یکسری غفلت‌ها این چشمان بیدار جوانان باید باشد تا از این غفلت‌ها جلوگیری کند».

وی با اشاره به احساس نیاز به تشکیل گروه‌های اطلاعات مردمی در سراسر کشور گفت: حدود دو هزار گروه اطلاعات مردمی در سراسر کشور شناسایی شده است که مدیریت آنها از عهده تهران خارج است لذا باید کار تشکیلاتی کرد و بخش زیادی از آنها باید به عهده استان گذاشته شود.

احمدی با بیان این مطلب که در سطح استان نیز مجمع مطالبه گران استان کرمان تشکیل شده است تا بخش زیادی از کارها در استان انجام شود، عنوان کرد: اگر کارها در استان انجام شود به نفع کشور، نظام و مردم است منتهی برخی از مسئولان ترس دارند، در حالی کسی کاری به کار مسئولین دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز به دلیل شرایط نفتی کشور تقریباً می‌توان گفت که کرمان به دلیل وجود معادن بزرگ و زیاد به عنوان قطب اقتصادی کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: براساس نظر مجمع مطالبه گران استان، سید سجاد مهدوی به عنوان دبیر مجمع انتخاب شد.

معاون اطلاعات مردمی قرارگاه قرب بقیه الله بیان کرد: در خصوص بحث‌های اعتباری در حد توان در قرارگاه بقیه الله در خدمت دوستان هستیم فقط باید در راستای حل مشکلات مردم گام برداشت تا شاهد بهبود وضعیت موجود باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار