فریبرز کرمی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: به دلیل شیوع موج جدید ویروس کرونا در کشور و اینکه مرزهای استان کرمانشاه بیشترین صادرات را به کشور عراق دارند، رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت جدی در مرزها اجرا می شود.
کد خبر: ۹۸۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹ 03 August 2021

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: برای جلوگیری از شیوع کرونا در مرزهای استان کرمانشاه ناوگان ترانزیتی داخلی و خارجی در مرزها از طریق تونل ضدعفونی و رانندگان و سایر عوامل اجرایی با انجام تست های کرونا کنترل می شوند.

کرمی تصریح کرد: همچنین ناوگان حمل و نقل مسافر بین شهری با ۵۰ درصد ظرفیت فعال هستند و توزیع اقلام بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی  قبل از آغاز سفر در اختیار مسافران قرار می گیرد و با همکاری شهرداری کرمانشاه زباله های پایانه های مسافربری مانند ماسک و غیره پس از پایان سفر جمع آوری در محل مشخصی دفن می شود.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: برنامه ریزی در زمینه تشدید نظارت بر عملکرد مدیران فنی شرکت ها، موسسات مسافربری با هماهنگی دفاتر نظارت پایانه مسافر انجام شده است و شرکت ها موظفند کلیه ناوگان خود را قبل از حرکت مورد بازدید فنی قراردهند.

وی با بيان اين مطلب كه سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها در جهت اطلاع یابی از نظرات مسافران برای ارتقای خدمات بخش حمل و نقل  مسافر استان کرمانشاه و نظارت بر عملکرد شرکت های مسافربری و شیوه خدمات دهی مناسب تر به مسافران بصورت شبانه روزی آماده دریافت نظرات و پیشنهادات هموطنان می باشد.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار