مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: با توجه به فعال‌تر شدن بخش مسافری این فرودگاه و توسعه فعالیت‌های واحد‌های تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ، شاهراه اصلی این منطقه آماده بهره برداری است.
کد خبر: ۹۸۱۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ 27 July 2021

به گزارش «تابناک البرز» نادر ثناگو مطلق، با اشاره به بازدید مدیر کل راهداری استان البرز از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و بلوار شاخص ۹۰ متری، گفت: با توجه به فعال‌تر شدن بخش مسافری این فرودگاه و توسعه فعالیت‌های واحد‌های تولیدی و صنعتی در این منطقه، و همچنین ایجاد زیر ساخت‌ها برای حضور سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی پیام مسیر‌های دسترسی به پیام در مسیر توسعه قرار گرفته و شاهراه اصلی این منطقه آماده بهره برداری است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام افزود: در این بازدید مقرر شد که موانع مسیر دسترسی به بلوار شاخص ٩٠ متری که به عنوان مسیر اصلی دسترسی به ترمینال مسافری و ناحیه‌های صنعتی محسوب می شود با همکاری اداره کل راهداری استان برطرف شود.

ثناگو مطلق  گفت: از موضوعاتی که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت نصب تابلو‌های راهنمایی و رانندگی برای هدایت به ورودی بلوارشاخص ٩٠ متری و جانمایی اصولی تلویزیون شهری در مسیر دسترسی به این بلوار بود که قرار شد اقدامات در این رابطه هر چه سریعتر اجرایی شود.

او افزود: رفع موانع مسیر منتهی به ورودی بلوار و آسفالت شدن این مسیر از دیگر مواردی بود که در بازدید علی زندی‌فر مطرح و مقرر شد که در خصوص آن‌ها فعالیت‌هایی انجام شود.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: با توجه به وسعت مجموعه پیام بلوار شاخص ۹۰ متری با طول ۲۳۰۰ متر شاهراه اصلی منطقه ویژه اقتصادی پیام محسوب می شود.

ثناگو مطلق افزود: طبق طرح جامع فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام این بلوار برای دسترسی به اراضی بخش توسعه‌ای منطقه از جمله فاز ۴ که شامل ۷ زون است، ترمینال مسافری و دیگر راه‌های اصلی منطقه طراحی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار