کد خبر: ۹۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ 21 September 2015
خبرگزاری میزان - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس علیرغم پیروزی و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی، از عملکرد داور دیدار تیمش مقابل ملوان انتقاد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، برانکو پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ملوان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در کنفرانس خبری اظهار داشت: مدیر باشگاه به رختکن آمد و گفت "باید در هر بازی مقابل 15 بازیکن بازی کنیم." جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم. قبل از اتمام 90 دقیقه باید گل می‌زدیم و اجازه نمی‌دادیم کار به وقت اضافه کشیده شود.

مترجم برانکو که در جریان بازی اخراج شده بود به کنفرانس خبری نیامد و یکی از مسئولان، حرف‌های برانکو را ترجمه کرد.

وی در مورد مصدومیت مهرداد کفشگری تصریح کرد: همان‌طور که می‌دانید کفشگری در ترکیب اولیه بود اما وی هنگام گرم کردن قبل از شروع مسابقه، مصدوم شد و احمد نورالهی با وجود این که چندی پیش عمل جراحی کرده بود و برایش سخت بود در ترکیب اصلی باشد، جایگزین کفشگری شد. از فردا (دوشنبه) هم به بازی با تراکتورسازی فکر می‌کنیم و باید ببینیم شرایط در آن مسابقه چه می شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد نحوه قضاوت داور در بازی با ملوان، خاطرنشان ساخت: شما، بازیکنان ما را درک کنید. 6 مسابقه رسمی داشتیم که در چهار بازی از داور متضرر شدیم و باید بازیکنان را درک کرد که به بازیکنان تیم حریف اعتراض کنند. اخطار سوشا مکانی و طارمی و یکی، دو بازیکن دیگر درست نبود و شاید این تصمیمات داور باعث شکست ما می‌شد. هیچ‌کس نفهمید دلیل اخطار مکانی چه بود و داور چهارم یک اشاره کرد و داور وسط، کارت زرد به وی نشان داد. خطای طارمی خیلی تصادفی بود و پشت سر هم دو کارت زرد به وی داده و اخراج شد.

برانکو در مورد این که از عملکرد محسن مسلمان راضی بوده یا نه، عنوان کرد: دفعه قبل هم این مساله را سوال کردید و من گفتم قصد ندارم مقابل خبرنگاران در مورد عملکرد بازیکنان صحبت کنم و ترجیح می‌دهم در این مورد با خود بازیکنان صحبت کنم. مسلمان به طور جدی در تمرینات حاضر و بهتر می شود. وی باید صبر داشته باشد تا به آمادگی کامل برسد.

سرمربی پرسپولیس در مورد این که تیمش خوب بازی می‌کند اما نتیجه نگرفته و گاهی اوقات بازیکنان این تیم، رفتار آماتور گونه به نمایش می‌گذارند، پاسخ داد: ما سخت تمرین می‌کنیم و در طول تمرینات تلاش می‌کنیم مهارت گلزنی تیم بالا برود ولی گاهی اوقات در فوتبال گلزنی به توانایی ذاتی بازیکن مربوط می‌شود که در این زمینه دچار مشکل می‌شویم. همان‌طور که گفتم داور کارت‌های بی‌مورد به مکانی و طارمی داد و فقط یک کارت زرد به بازیکن ملوان داد که آنها مستحق کارت زرد بیشتری بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار