خطبه‌های نماز جمعه در برخی نقاط استان فارس
کد خبر: ۹۷۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 17 July 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: حجت الاسلام روانبخش امام جمعه بنارویه از شهروندان خواست دستوالعمل‌های بهداشتی را بیش از گذشته در دستور کار قرار دهند تا زنجیره شیوع بیماری کرونا قطع شود

 

******************************************************************
حجت الاسلام تقی زاده امام جمعه کامفیروز گفت: تنها کارگزاری تامین اجتماعی در منطقه کامفیروز چند سالی است تعطیلی شده و بیمه شدگان برای پیگیری امور بیمه‌ای خود باید به مرکز شهرستان مراجعه کنند که این موضوع مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است.

 

***********************************************************************
حجت الاسلام بهرامی امام جمعه ارسنجان با اشاره به فرا رسیدن ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان جایگاه بی بدیل و راهبردی در نظام اسلامی دارد و یکی از نهاد‌هایی است که بیشترین هجمه‌های دشمنان را به خود اختصاص داده.

 

**********************************************************
حجت الاسلام حاجی پور امام جمعه صفاشهر با اشاره به هفته عفاف و حجاب گفت حجاب تنها پوشش ظاهری نیست بلکه اگر کسی با کلام و رفتار خود دیگران را به بیراهه بکشاند این اوج بی عفتی و بی حجابی است.

 

*************************************************************************
حجت الاسلام فرهادی امام جمعه سیدان از خیرانی که چا‌های آب کشاورزی خود را در اختیار اداره آبفا این شهر گذاشتند تا مشکل کمبود آب شرب سیدان و بعضی از روستا‌های بخش حل شود تشکر کرد.

 

*****************************************************************
حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه داریون با انتقاد از وضع موجود در بخش کشاورزی گفت: عدم حمایت از این بخش و هزینه بالای تولید  کشاورزان را متضرر کرده که مسولان باید چاره‌ای بیندیشند.

 

***************************************************************************
مراسم تودیع امام جمعه در داراب برگزار شد در این مراسم ک با حضور نماینده، ولی فقیه در فارس برگزار شد از حجت الاسلام صادقی که بیش از ۳۹ سال اقامه نماز جمعه داراب را بر عهده داشتند  قدردانی شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار