سایت کمپ تیم‌های ملی در آیینی با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، استاندار و جمعی از مسوولان محلی در استان همدان رونمایی شد.
کد خبر: ۹۷۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲ 14 July 2021
سایت کمپ تیم‌های ملی در آیینی با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، استاندار و جمعی از مسوولان محلی در استان همدان رونمایی شد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از ایرنا، استاندار همدان روز چهارشنبه در این آیین که در سالن اجتماعات شهدای استانداری همدان برگزار شد، گفت: همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران ظرفیت بالایی در همه حوزه‌ها دارد و به واسطه آب و هوای مناسب و یک هزار و ۸۰۰ جاذبه گردشگری، جاودانه شده است.

"سیدسعید شاهرخی" اظهار داشت: با بهره برداری از سایت کمپ تیم‌های ملی، ورزشکاران رشته‌های مختلف می‌توانند از امکانات ورزشی استان همدان در این موقعیت جغرافیایی بهره‌مند شوند.

وی افزود: ظرفیت بسیار خوب و ویژه‌ای در همدان برای استفاده تیم‌های ملی ایجاد شده که می‌تواند میزبان شایسته‌ای برای اردو‌های آماده سازی و تمرین ورزشکاران در رشته‌ها و رده‌های مختلف باشد.

شاهرخی بیان کرد: امیدواریم این سایت موجب خیر و برکت برای جوانان و ورزشکاران باشد.

وی با گرامیداشت شهدای عملیات رمضان افزود: در آستانه سالگرد شهدای این عملیات بزرگ هستیم و یاد شهید حاجی بابایی، شهید شاخص استان که در این عملیات به شهادت رسید را گرامی می‌داریم.

پایگاه اینترنتی کمپ تیم‌های ملی استان همدان به نشانی www.hamedansportcamping.ir با ویژگی معرفی امکانات زیرساختی ورزش راه اندازی شده است.

در این پایگاه اینترنتی که به ۲ زبان فارسی و انگلیسی طراحی شده، مشخصات مجموعه‌های ورزشی، هتل‌ها و مکان‌های اقامتی و مربیان رشته‌های مختلف ورزشی این استان درج شده است.

اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با هدف بهبود و شناخت مراکز ورزشی اقدام به ثبت تمامی مراکز ورزشی شهر همدان در این وب سایت کرده تا علاقه‌مندان بتوانند به راحتی ضمن آشنایی با این امکانات، درخواست برای استفاده از این مجموعه امکانات را از این طریق ثبت کنند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار