مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 90 پایگاه در سراسر استان آماده دریافت نذورات و گوشت قربانی مردم خیر استان در روز عید قربان برای توزیع در بین نیازمندان است.
کد خبر: ۹۷۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ 13 July 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جلسه ویدئوکنفرانس مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و اعضای ستادی این نهاد با مدیران ادارات 17 گانه استان به‌منظور برنامه‌ریزی جهت جمع‌آوری نذورات مردمی در عید سعید قربان برگزار شد.
قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تبریک پیشاپیش عید سعید قربان، به طرح پویش نذر قربانی اشاره کرد و گفت: 90 پایگاه ازجمله دفاتر ادارات کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های بسیج در سراسر استان، آماده دریافت نذورات(نقدی و غیرنقدی) و گوشت قربانی مردم نیکوکار استان در روز عید قربان برای توزیع در بین نیازمندان هستند.
وی تصریح کرد: هدف از اجرای پویش نذر قربانی هدفمند کردن نذورات مردمی و رساندن و توزیع آن بین نیازمندان واقعی است.
مبشری بابیان اینکه قربانی کردن ازجمله سنت‌های حسنه در دین مبین اسلام است که فضائل و نتایج فردی و اجتماعی زیادی دارد، گفت: به فرموده مولای متقیان علی (ع) «اگر مردم می‌دانستند در قربانی چه آثار و برکاتی است، قطعاً قرض کرده و قربانی می‌کردند» و این سخن از امام علی نشان از ارزش بسیار بالای انجام قربانی دارد.
وی بابیان اینکه بخش زیادی از اعتبارت کمیته امداد از طریق مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع می‌شود، گفت: باید هماهنگی‌ها و مقدمات اجرائی موردنیاز برای استفاده حداکثری از ظرفیت معنوی عید سعید قربان و تبلیغات در این زمینه به عمل آید تا بتوانیم با توجه به شرایط موجود در جامعه و وضعیت اقتصادی مردم به‌خصوص نیازمندان در این ایام همه‌گیری بیماری کرونا قدم خیری برای نیازمندان برداریم.
مبشری با یادآوری اینکه سال گذشته یک میلیارد و 289 میلیون تومان در طرح نذر و قربانی در کهگیلویه و بویراحمد جمع‌آوری شد، گفت: انتظار داریم که با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در سال جاری این مبلغ افزایش چشمگیری داشته باشد.
 وی افزود: امسال علاوه بر پایگاه‌های جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی، به‌منظور راحتی مردم نیک‌اندیش استان در پرداخت نذورات قربانی روش‌های گوناگون الکترونیکی در نظر گرفته‌شده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پویش نذر قربانی از 20 تیر تا 20 مردادماه ادامه دارد، گفت: کد دستوری #074*1*8877* ، سایت emdad.ir و همچنین شماره کارت 6037997599038941 به نام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد نیز از درگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیران نیکوکار در این خصوص است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار