سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از توزیع سیار حدود ۳۰۰ هزار لیتر آب آشامیدنی در پی قطع و کاهش فشار آب، در مناطق مختلف کلانشهر اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹ 09 July 2021

مهرداد خرسندی، افزود: بدنبال افزایش دما و اوج مصرف، ظرف روزهای اخیر، آب آشامیدنی در برخی از نقاط شهر اصفهان با کاهش شدید فشار و در نهایت قطعی مواجه شده است.

وی اظهار داشت: بر این اساس، عملیات آبرسانی با ۲۴ دستگاه تانکر سیار حامل حدود ۳۰۰ هزار لیتر آب در مناطق مختلف اصفهان در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای اصفهان افزود: در ۲ روز گذشته به مناطقی از جمله خیابان کاوه، آل خجند، دشتستان، پروین، رباط، کاخ و آتشگاه توسط تانکر آبرسانی شد.

وی همچنین به آبرسانی به بیمارستان های امین و امید به مدت ۲ بار در روز اشاره کرد و گفت: افزایش شدت گرمای هوا و کاهش شدید آب، بسیاری از مناطق را با مشکل مواجه کرده است که بیمارستان ها در اولویت ما قرار دارند.

خرسندی با اشاره به وسعت شهر و محدود بودن امکانات شرکت آبفا از شهروندان خواست تا حد امکان در مصرف آب صرفه‌جویی کنند و میزان مصرف خود را در شبانه روز به ۱۵ لیتر کاهش دهند تا با کمترین تنش بتوان تابستان سخت و گرم امسال را پشت سر گذاشت.

وی یادآور شد: در شرایط قطعی آب، شهروندان می‌توانند با سامانه ۱۲۲ تماس بگیرند تا در سریعترین زمان نسبت به تامین آب برای آنها با تانکرهای آبرسان اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار