فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از مرگ جوان 27 ساله بر اثر برق‌گرفتگی در حین جوشکاری خبر داد.
کد خبر: ۹۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 20 September 2015
به گزارش تابناک، به نقل از پایگاه خبری پلیس، رضا شیرزادی اظهار داشت: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به مأموران کلانتری 18 سجادیه اطلاع داده شد که حادثه برق‌گرفتگی در یکی از خیابان‌های منطقه کیهان‌شهر کرمانشاه به وقوع پیوسته و بر اثر آن یک نفر فوت شده است.

وی در ادامه گفت: مأموران گشت کلانتری بسرعت به همراه عوامل اورژانس 115 به محل اعزام و در بدو ورود مشاهده کردند که مردی بر اثر سوختگی ناشی از برق گرفتگی جان خود را از دست داده و طبق شواهد موجود این فرد در منزل شخصی خود در حال ساخت‌وساز و جوشکاری اسکلت طبقه دوم ساختمان بوده و برای سهولت در انجام کار از کولر آبی مستقر در پشت بام به عنوان زیرپایی استفاده کرده که برق کولر در حین جوشکاری اتصال و منجر به برق‌گرفتگی شدید نامبرده و در نهایت فوت وی می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: آثار سوختگی شدید بر روی قسمت‌های پا و دست راست متوفی مشهود بود و در ادامه جسد وی با همکاری عوامل اورژانس 115 با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

شیرزادی افزود: پس از انجام اقدامات اولیه قضایی، صحنه فوت متوفی توسط اکیپ بررسی صحنه جرم آگاهی بررسی و صورتجلسه و تشکیل پرونده انجام شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار