وقتی دست به قلم می شوم تا بنویسم، تمام وجودم اندیشه می شود و حاصل آن در خط به خط هر پاراگراف خود را نمایان می سازد.
کد خبر: ۹۷۶۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ 05 July 2021

وقتی دست به قلم میشوم تمام وجودم اندیشه میشود

به گزارش «تابناک البرز» با وجود آنکه نوشته ام حاصل همه داشته هایم از دانش،سیاست،تجربه،تخصص،تبحر و بصیرت است ولیکن باز خود را در مقامِ تلمُّذ تلقی می کنم و برای نشر آن با همه ی وجودم، کلنجار میروم و گاهی که از دستانم دَر میرود در خبر یا گروهی مجازی بار گذاری و در مرعی، نظر و قضاوت مخاطب واقع میشود تازه به اهمیت نوشتن، قلم و تلمذ واقف می شوم.
این مقدمه را گفتم تا بهانه ای شود برای تبریک به اهالی قلم،ادای وظیفه به محبت های دوستان معزز خبری با تاکید به آنکه حقیر خود را صاحب قلم یا قابل طرح در این عرصه حتی فرض هم نمی کنم، ولی با شایستگی به حرمت های مقدس، اثر و حتی خَطرِ این ابزار ستودنی که قلم نامگذاری شده به خوبی اطلاع دارم.
خواستم بگویم این روز بر تمامی دوستان محترم و محترمه که با هر سلیقه یا گرایش، قلم در دستان شان جان نوشتن یافته و شهرمان را پُر از خبر،تحلیل و سرزِندگی نموده، مبارک باشد.
و اینکه چون گاهی به رسم همان تلمذ نوشته ام، می دانم کار نوشتن برای از ما بهتران است و در این میدان بیشتر ترجیح می دهم فقط خبر ها را از قلم های شیوایِ تان بخوانم و از آن بهره ببرم.
به سهم خود از این قشر فرهیخته،نخبه و ارزشمند که با جسارت و هوشمندی می نویسد، قدردانی و تشکر نمایم. و دعا می کنم به فضل الهی در نوشتن ها بصیرت،هوشمندی،ولایتمداری،حرمت داری، مردم داری و مردانگی بیشتر تبلور یابد که انشاالله اینگونه بوده و باشد.
در مقابلِ قلم هایتان سر تعظیم خَم می نمایم و از دوستی ها،محبت ها و ارادت هایتان به خودم بی نهایت سپاسگزارم.

جواد چپردار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار